اخبار داغ

در شهرستان بن :

برپایی میز خدمت در مصلای نماز جمعه،راه حل برطرف کردن مشکلات مردم

برپایی میز خدمت در مصلای نماز جمعه،راه حل برطرف کردن مشکلات مردم
یکی از مشکلاتی که در سیستم اداری وجود دارد کاهش ارتباط ارباب رجوع با مدیران ادارات می باشد که مطالبات و خواسته های مردم در نتیجه نبود این ارتباط رنگ می بازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار زنگ خبر ، ؛ یکی از مشکلاتی که در سیستم اداری وجود دارد کاهش ارتباط ارباب رجوع با مدیران ادارات می باشد که مطالبات و خواسته های مردم در نتیجه نبود این ارتباط رنگ می بازد.

اکثر جریانات فکری وسیاسی و تفاوت درسلیقه ها امری طبیعی و براساس نظام خلقت و افرینش است، این افکار، آرا و نظرات متعلق به شخص است و نباید در کار خدمات رسانی به مردم دخالت داده شود.

همه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی موظفند که برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم خدمت مناسب به مردم، تمام توان و امکانات را برای پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای شهروندان به کار گیرند.

حال برای رفع این معضل و افزایش ارتباط مردم با مسئولین پل ارتباطی تازه ای تعریف شده است و آن هم اجرای میز خدمت در مصلا های نماز جمعه می باشد.

این اقدام با هدف تکریم شهروندان و پاسخگویی به پرسش های آنها در مورد مسائل مختلف مرتبط انجام شد و بسیاری مسائل و مشکلات مراجعان حل و فصل و برخی از مواردی که نیاز به بررسی و کار کارشناسی داشته باشد ظرف مدتی پاسخ داده می شود.

در اجرای طرح میز خدمت که در حاشیه نماز عبادی و سیاسی جمعه برپا می شود هر هفته یک مسئول در حوزه کاری خود به سوالات مردم پاسخ می دهد و حتی مراجعین در این روز می توانند انجام برخی امور اداری را به نتیجه برسانند .

در راستای خدمت هرچه بهتر به مردم، با قرار دادن میز خدمت در نماز جمعه ،در هرهفته یک مسئول بدون واسطه، پاسخگوی نیاز های مردم است .

از مسئولین درخواست می کنیم در راستای تسهیل امور اداری و حل مشکلات مردم، روزهای جمعه، میز خدمتی در مصلای های نماز جمعه شهرستان بن مستقر کنند.

از نماینده و مسئولین ادارات شهرستان درخواست می کنیم حدود یک ساعت مانده به اذان ظهر روزهای جمعه، میز خدمت در مصلی مستقر کنند تا مشکلات مردم بدون حضور در ادارات و صرف زمان زیاد، مشکلات اداریشان حل شود.

انتهای پیام/520ز

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از , خبرنگار زنگ خبر ، , خبرنگار زنگ خبر ، , خبرنگار زنگ خبر ، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه