اخبار داغ

مشکلات سد معبر در شهرهای بهارستان تمام ندارد / ادعای دوستی دستفروشان حاشیه جاده ساوه با واحد سدمعبر شهرداری

مشکلات سد معبر در شهرهای بهارستان تمام ندارد / ادعای دوستی دستفروشان حاشیه جاده ساوه با واحد سدمعبر شهرداری
مشکلات سد معبر در شهرهای شهرستان بهارستان به تازگی به بخش‌های تعریض شده جاده ساوه نیز کشیده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، باز بودن مسیر معابر شهری به ویژه معابر اصلی شهرها و شهرستان‌ها امری است که به عهده شهرداری‌ها می باشد، چراکه مسئول برخورد با سد معبر، دستفروشان و پارک‌های دوبله و امثال آن‌ها واحدهای مختلفی می باشند که زیر نظر شهرداری‌ها فعالیت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه،, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

مشکلات سد معبر و دیگر موارد ذکر شده در شهرستان پرجمعیت بهارستان در تمام نقاط و مناطق وجود دارد و شهرداری‌ها تنها با اجرای طرح‌های چند روزه و کوتاه هر از چند گاهی سعی در رفع این مشکلات می کنند.

,

این اقدامات نمایشی نه تنها سبب رفع مشکلات موجود در سطح شهرهای شهرستان بهارستان نمی شود، بلکه به افراد متخلف این نوید را می دهد که این اقدامات جدی نبوده و کسی کاری به کار آن‌ها ندارد.

,

, ,

گفتنی است که دستفروشان و میوه فروشان بهارستانی که با پارک خودرو در کنار خیابان‌های اصلی شهرها باعث ایجاد ترافیک‌های طولانی و نارضایتی شهروندان می شوند، بعد از تعریض جاده ساوه به بخش تعریض شده جاده ساوه نیز آمده‌اند و زمانی که شهروندان به محل استقرار آن‌ها اعتراض می کنند، این افراد می گویند که با واحد سد معبر شهرداری شهرگلستان، آشنا و دوست بوده و کسی نمی تواند در روند کاری آن‌ها مشکل ایجاد کند.

,

حال سئوال اینجاست که آیا شهردار قانون‌مدار و جدی شهرگلستان با این افراد برخورد خواهد داشت یا خیر؟

,

درپایان ناگفته نماند که پارک‌های دوبله در سطح شهرهای بهارستان نیز دلیلی دیگر بر ترافیک‌های سنگین درون شهری می باشد که با احداث پارکینگ‌های طبقاتی و حضور مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهرها به سادگی قابل حل می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه