اخبار داغ

تنگستان پله ترقی افراد بی تجربه نیست

تنگستان پله ترقی افراد بی تجربه نیست
جای سوال است چرا نیروی بی تجربه به تنگستان می فرستند و مردم این شهرستان با شهرستانهای دیگر استان چه فرقی می کند که فرماندار بومی برای دیگران انتخاب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، شهرستان تنگستان یکی از 9 شهرستان استان بوشهر است و دارای دو بخش مرکزی و دلوار است و مرکز شهرستان آن شهر اهرم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما، ,

شهرستان تنگستان شهرستانی است که برای افراد بی تجربه می باشد و چند سال در این شهرستان تجربه کسب کنند و جاهای بهتر بروند و از تجربیات خود آنجا استفاده کند.

,

این شهرستان پله ترقی افراد بی تجربه است تا تجربه ای کسب کنند و بعد در جایگاه دیگر قرار بگیرند، آیا استاندار بوشهر که این انتخاب و اقدام را برای انتخاب فرماندار شهرستان تنگستان در نظر می گیرند و یا فقط برای گذری برای تجربه بیشتر مسئولان است و آینده این شهرستان در نظر گرفته نمی شود.

,

استادار بوشهر بداند مردم سوالی همیشه در ذهن دارند چرا غیر بومی باید فرماندار تنگستان انتخاب شود فرماندارانی برای این شهرستان انتخاب می شوند که قبل از آمدن به تنگستان هیچ جایگاه مدیریتی نداشتند و اگر داشته باشند جایگاه مهمی نبوده است و بعد از چند سال در این شهرستان تجربه کسب کرده در جای دیگر سمت می گیرد و تجربیات خود را آنجا برنامه ریزی می کند.

,

جای سوال است چرا نیروی بی تجربه به تنگستان می فرستند مردم این شهرستان با شهرستانهای دیگر استان په فرقی می کند که فرماندار بومی برای این شهرستانها انتخاب می کنید چرا در حق مردم این ناحقی می کنند مردم چه گناهی کردند که پله ترقی افراد بی تجربه شده است.

,

از استاندار بوشهر خواهان این هستیم که در انتخاب فرمانداری این شهرستان تلاش بیشتری کنند تا یک بومی را انتخاب شود که علاوه بر دلسوزی و هم درد بودن با مردم با تمام زوایا از پیش آشنا است و می تواند در عمل به برنامه ها سرعت العمل بیشتری داشته باشد.

,

این سخن ما نشان از کم کاری فرماندار سابق نیست اما مردم خواهان رویش بیشتر شهرستان خود هستند و این می طلبد که شما در این زمینه به خواسته ی مورد توجه داشته باشید.

,

شهرستان تنگستان نیروهای خوبی و با تجربه داشته و دارد، استاندار بوشهر از همین نیروهای این شهرستان انتخاب کنند، احمد دشتی معاون سیاسی فعلی فرماندار تنگستان که چند سال در استان همجوار استان بوشهر و چند سال در فرمانداری تنگستان خدمت می کند و با تجربیات بالا می تواند فرماندار این شهرستان شود، چرا از امسال این نیروها در شهرستان استفاده نشود، شهرستان تنگستان نیاز به توجه بیشتر مسئولین دارد تا بتواند به سرعت ترقی کند.

,

/ انتهای پیام

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه