اخبار داغ

رئیس مجلس در مراسم بزرگداشت پدر شهیدان عبوری:

مشکلات کشور با راه‌حل‌های یک خطی درست نمی‌شود/ قدرت‌های غربی جرات حمله نظامی به ایران را ندارند

مشکلات کشور با راه‌حل‌های یک خطی درست نمی‌شود/ قدرت‌های غربی جرات حمله نظامی به ایران را ندارند
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که اعلام می‌کنند با راه‌حل‌های یک خطی مشکلات کشور حل می شود دروغ می‌گویند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، علی لاریجانی صبح امروز در مراسم سومین روز درگذشت حاج حسن عبوری پدر شهیدان عبوری در ساری اظهار کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس شکل گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی با اعلام اینکه در دوران دفاع مقدس جوانان زیادی از این کشور به شهادت رسیده و یا به درجه رفیع جانبازی نائل شدند و خسارت مالی زیادی متوجه کشور شد، تصریح کرد: پس از دفاع مقدس دشمنان انقلاب اسلامی متوجه قدرت و انسجام اسلامی و ملی این مردم شدند و به هیچ وجه دیگر وارد جنگ با کشور ما نمی‌شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ممکن است در این کشور دست به اقدامات ایضایی بزنند ولی به صورت مستقیم وارد جنگ با ما نمی‌شوند و این اقدامات به برکت خون شهدا و ایستادگی خانواده شهدا رقم خورد.

این مسئول در ادامه با اشاره به لزوم توجه انسان به مرگ، افزود: مرگ آگاهی باعث می‌شود که انسان مقدرتر در راه اهداف عالیه انسان تلاش کند، انسان عاقل و آگاه در همه امور خدا را در نظر دارد.

لاریجانی با اشاره به مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد، بیان کرد: برخی‌ها در ورای این مشکلات به دنبال تخریب هستند.

وی با اعلام اینکه کشور در مدت 40 سال مشکلاتی و سختی‌ها زیادی به خودش دیده است، افزود: اگر مجاهدت در این کشور حرف اول را نمی‌زد و این مشکلات برای دیگر کشورها به وجود آمده بود نظام آن کشور دچار مشکل می‌شد، ایران اسلامی به واسطه مجاهدت و رشادت‌ها همه مشکلات را سپری کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه راهکار برون‌رفت از مشکلات کشور، اقدامات جهادی است، نه راه و روش یک خطی که برخی‌ها مطرح می‌کنند، گفت: کسانی که فکر می‌کنند با ارائه راهکار یک خطی کشور از مشکلات رهایی پیدا می‌کند، دروغ می‌گویند.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر کشور با مسئله کمبود آب، بیکاری، حجم بزرگ بدنه دولت و دیگر مشکلات مواجه است، پول نفت و مالیات هزینه دخل و خرج ادارات می‌شود.

لاریجانی خاطرنشان کرد: ظرفیت بالفعلی در کشور برای برون‌رفت از مشکلات وجود دارد که باید تبدیل به بالقوه شود، ظرفیت برای برون‌رفت از مشکلات وجود دارد ولی راهکار برون‌رفت از مسائل پیش آمده ساده نیست.

وی با اعلام اینکه برای برون‌رفت از مشکلات کشور باید انسجام داشته باشیم، گفت: برای ایجاد انسجام باید حول محور ولایت فقیه حرکت کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بدون ولایت فقیه در کشور وفاق و همدلی ایجاد نمی‌شود، انسجام بدون ولایت فقیه در کشور به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست، رهبر انقلاب اسلامی در کنار توجه به مسئله وفاق و همدلی مسائل و نارسایی‌ها را مطرح کرده و راهکار برون‌رفت از این مشکلات را کار و اقدام جهادی عنوان کردند.

این مسئول در ادامه با اشاره به تلاش برخی کشورهای عربی برای ترغیب کشورهای غربی بر علیه کشور ما اظهار کرد: کشورهای عربی منطقه به آمریکا رژیم اشغالگر قدس خط می‌دادند که علیه ما اقدامات نظامی انجام شود.

لاریجانی گفت: شما کجا سراغ دارید که ایران در کشورهای شما اخلال ایجاد کرده و یا علیه شما جنگ افروزی کرده است، کی ایران به کشور شما حمله کرده است، شما در جنگ ایران و عراق در کنار صدام قرار گرفته‌اید و ما با وجود اینکه قدرت تلافی داشتیم ولی هیچ اقدامی علیه امنیت شما انجام ندادیم، در حال حاضر هم قدرت‌های غربی به قدرت ایران اسلامی به واسطه رشادت‌های دفاع مقدس آگاه هستند و جرات حمله نظامی به کشور ما را ندارند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه