اخبار داغ

امام جمعه پردیسان قم؛

مردم ایران مردم زمان امیرالمؤمنین(ع) نیستند/در مجازات "دراویش" و "دواعش" نباید ترسید

مردم ایران مردم زمان امیرالمؤمنین(ع) نیستند/در مجازات "دراویش" و "دواعش" نباید ترسید
امام جمعه پردیسان خطاب به رهبر معظم انقلاب گفت: شما با همین چفیه خود جلودار باشید و پرچم به دست بگیرید و ما همانطور که در پیشرفت کشور پیش رفتیم در عدالت هم پیش خواهیم رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی در خطبه های نماز جمعه این هفته پردیسان قم اظهار داشت: صبر لازمه انقلابی بودن برای رسیدن به قله هدف است؛ وقتی صبور باشیم خداوند و فرشتگان بر ما صلوات می فرستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی در انتقاد به عملکرد وزارت راه و شهرسازی با وجود اتفاقات اخیر کشور از جمله تصادف قطار و سقوط هواپیما، گفت: مجلس موظف است از وزیری که خطاهای پی در پی دارد توضیح بخواهد، در هیچ کجای دنیا این همه ضعف مدیریتی در راه و شهرسازی و مسکن وجود ندارد.

,

امام جمعه پردیسان افزود: رهبر معظم انقلاب در سال 88 فرمودند « سه دهه قبلی جبران عقب ماندگی ها بود و دهه ی پیش رو دهه پیشرفت و عدالت است» این در حای است که هم اکنون این دهه به پایان رسیده و پیشرفت توسط رهبر معظم انقلاب تایید شده است زیرا در بسیاری از مهارت ها و دانش ها جز ده کشور اول جهان هستیم.

,

وی با اشاره به این که حضرت علی(ع) حکومت و قدرت دستش بود، اما نمی توانست با معاویه و مافیای هفت سر او در بیفتد، ادامه داد: در زمان حال نیز ظاهرا عدالت محقق نیست؛ برای برقراری عدالت "حدید" لازم است.

,

حجت الاسلام قوامی خطاب به مردم گفت: باید به رهبری رهبر عادلتان قیام به قسط کنید؛ هر انقلابی که بخواهد در این کشور اتفاق بیفتد باید به رهبری ولی فقیه باشد زیرا اگر مردم به تنهایی انقلاب کنند گمراه می‌شوند بنابراین رهبری وجود داشته باشد.

,

وی با تاکید بر این که باید با دراویش و دواعش حدید برخورد کرد؛ خطاب به مسئولین افزود:  چرا اینقدر شل هستید؟ نترسید و مجازات کنید؛ آن‌هایی که به عدالت قیام بکنند معاویه‌ها بر علیه شان قیام خواهند کرد.

, ,

امام جمعه پردیسان با بیان این که پیشرفت بدون عدالت ظلم به مردم است، در ادامه خطاب به مردم گفت: مردم عدالت‌خواه و مقسط جهاد عدالت‌خواهانه‌ی امیرالمؤمنین هفتاد هزار کشته  از جمله خود حضرت را داشت؛ بعضی‌ها برای اینکه هزینه ی جنگ با ستمگران را ندهند، سازش می‌کنند.

,

وی با طرح این سوال که چرا امیرالمؤمنین حریف معاویه نشد، پاسخ داد: چون شما مردم نبودید و امثال شهید محسن حججی و دیگر شهدای مدافع حرم حضور نداشتند و تا این اندازه شهدای گمنام نبود.

,

حجت الاسلام قوامی با تاکید بر این که دشمن پیچیده، پوشیده و خطرناک است، یادآور شد: وقتی معاویه کیسه‌های مال را نشان می‌داد اطراف حضرت علی(ع) خالی می‌شد حتی جواب سلامش را نمی‌دادند.

,

وی خطاب به رهبر معظم انقلاب فریاد زد: ای امام خامنه‌ای عزیز! ما مردم زمان امیرالمؤمنین نیستیم، امام خمینی (ره) فرمودند « این مردم از مردم زمان امیرالمؤمنین بهتر هستند» شما با همین چفیه خود جلودار باشید و پرچم به دست بگیرید و ما همانطور که در پیشرفت کشور پیش رفتیم در عدالت هم پیش خواهیم رفت.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه