اخبار داغ

جای خالی سه تولید کننده گل و گیاه در نمایشگاه یاسوج:

سه تولید کننده گل و گیاه که در سانحه سقوط هواپیمای تهران -یاسوج جان خود را از دست دادند

سه تولید کننده گل و گیاه که در سانحه سقوط هواپیمای تهران -یاسوج جان خود را از دست دادند
امروز سه غرفه در نمایشگاه گل و گیاه یاسوج خالی بود، غرفه هایی که صاحبان آنها در سانحه هواپیمایی تهران -یاسوج جانشان را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، نمایشگاه گل و گیاه نیز امروز داغدار و عزادار سه نفر از مسافران هواپیمای تهران یاسوج بود امیر پور شعبانی، بهروز شریف کاظمی و سلمان آذری  سه نفری هستند که قرار بود 30 بهمن ماه در نمایشگاه گل و گیاه در مصلی امام خمینی یاسوج شرکت کنند اما متاسفانه در هواپیمای تهران یاسوج جانشان را از دست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به , ایل بانو, ،,

این سانحه دردناک استان های زیادی را در کشور عزادار کرد و 66 خانواده را داغدار سانحه ای که حتی تاریخ نیز آن را فراموش نمی کند و خانواده هایی که تا همیشه داغ جگر گوشه هایشان را بر دل دارند.

,

نیره کلهر از غرفه داران نمایشگاه گل و گیاه که در مصلی امام خمینی یاسوج برگزار شده است در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: آخرین نمایشگاهی که با آنها بودیم در بندرعباس بود که هیچگاه خوش اخلاقی و مهربانی شان را فراموش نمی کنم.

,
, ,

وی بیان کرد: مرحوم شریف کاظمی معلم بازنشسته  که دو فرزند دارند و در چالوس زندگی می کردند و پورشعبان نیز مجرد بود که در نمایشگاه های گل و گیاه که در نقاط مختلف کشور برگزار می شد شرکت می کردند و از نظر اخلاق بیست بودند.

,

کلهر ادامه داد:  ما در نمایشگاه گل و گیاه ماهشهر شرکت کرده بودیم به همین دلیل از طریق اتوبوس به این استان آمدیم اما این سه همکارمان به دلیل اینکه در نمایشگاه شرکت نکرده بودند با هواپیمای تهران یاسوج سوار شده بودند.

,

وی گفت: مسئولان باید پیگیر این سانحه بزرگ و دردناک باشند که سالی یک بار یا دو بار از اینگونه حوادث در کشور اتفاق می افتد و جوانان و خلبان های ما اینگونه پر پر می شوند از دست ما کاری بر نمی آید اما مسئولان باید پیگیر باشند.

,
, ,

مجری نمایشگاه گل و گیاه در یاسوج نیز گفت: امروز غرفه سلمان آذری،امیر پور شعبانی و بهروز شریف کاظمی که از تولید کننده های گل و گیاه بودند  در یاسوج خالی است  که این سانحه برای همه ما درناک بود.

,

سید محمود میرکتیلی  بیان کرد: سوال من از اول این بوده و این است که با توجه وضعیت جوی و اب و هوای این استان که از قبل نیز اعلام شده بود دلیل پرواز چه بوده چرا اجازه پرواز داده شده است.

,

وی عنوان کرد: از مسئولانی که در تلاش هستند که اجساد را به پایین منتقل کنند تقدیر و تشکر می کنیم اما این سانحه خیلی تلخ بود و مصیبتی برای کشور بود چرا که از استان های مختلف در این هواپیما حضور داشتند.

,

مجری نمایشگاه گل و گیاه  گفت: برای ابراز همدردی با مردم لر نشین که در کشور زبان زد هستند بهتر بود یک روز عزای عمومی اعلام می شد اما کوتاهی شده است.

,

گزارش و عکس: زهرا داوودی

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه