اخبار داغ

برگزاری اولین المپیاد ورزشی در فراهان+ عکس

برگزاری اولین المپیاد ورزشی در فراهان+ عکس
سرپرست اداره ورزش و جوانان فراهان گفت: اولین المپیاد ورزشی با حضور ۱۰۰ ورزشکار مرد و ۷۰ ورزشکار زن فراهانی در ۸ رشته ورزشی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد غلامحسینی، سرپرست اداره ورزش و جوانان فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به برگزاری اولین المپیاد ورزش های همگانی گفت: ۱۰۰ ورزشکار مرد و ۷۰ ورزشکار زن فراهانی در ۸ رشته ورزشی در مدت سه روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی افزود: نفرات اول تا سوم این المپیاد شهرستانی به مرحله استانی راه می یابند تا در صورت موفقیت در مرحله استانی به المپیاد کشوری راه یابند.

,

غلامحسینی اظهار کرد: شرکت کنندگان بدون محدودیت سنی در ۸ رشته والیبال سه نفره، داژبال بانوان، دارت آقایان و بانوان، طناب زنی، روپایی، پنالتی هدفمند فوتسال و شوت بسکتبال رقابت کردند.

,

سرپرست اداره ورزش و جوانان فراهان اظهار کرد: این المپیاد از ۲ اسفندماه آغاز شده که با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

,

وی بیان کرد: در رشته والیبال جوانان و نونهالان، ۶ تیم در قالب دو گروه سه تیمی رقابت کردند و تیم امیرکبیر مقام اول مسابقات جوانان و تیم مقام مسکن مهر، مقام اول مسابقات والیبال نونهالان را کسب کرد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه