اخبار داغ

نشست خبری پیش از بازی تیم ذوب ‌آهن برابر پدیده مشهد؛

تکسیرا: فردا بازی سختی داریم که حکم فینال دارد/ مهاجری: با یکی از بهترین تیم ‌‌های ایران بازی داریم

تکسیرا: فردا بازی سختی داریم که حکم فینال دارد/ مهاجری: با یکی از بهترین تیم ‌‌های ایران بازی داریم
مربی ذوب‌ آهن با اشاره به این ‌که هفت بازی به پایان لیگ داریم، گفت: باید بهترین ‌ها در زمین باشند، فوتبال فوق‌ العاده است و نفرات خوب برای همه ارزش دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میدان نیوز، میگوئل تکسیرا عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم ذوب ‌آهن برابر پدیده مشهد، بیان کرد: امروز سرمربی تیم باید به جای حاضر می ‌شد، در آخرین بازی در لیگ شاهد بودید دو بار به ما ضرر زدند و امیر قلعه ‌نویی را اخراج کردند و سرمربی نمی ‌تواند در این بازی حضور داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میدان نیوز,

اخراج سرمربی ذوب ‌آهن درست نبود

, اخراج سرمربی ذوب ‌آهن درست نبود, اخراج سرمربی ذوب ‌آهن درست نبود,

وی ادامه داد: فکر می‌کنم به سرمربی و باشگاه ذوب ‌آهن باید احترام گذاشته شود، اگر حرکات دو سرمربی در بازی سایپا و ذوب‌ آهن را ارزیابی کنید، می ‌توانید ببینید کدام مربی بیشتر از دست و الفاظ استفاده می‌ کرد و اخراج سرمربی ذوب ‌آهن درست نبود.

,

مربی ذوب‌ آهن افزود: نمی ‌دانم چرا داور این گونه برخورد کرد و اولین باری نبود که این اتفاق می ‌افتاد، بازی رفت برابر همین پدیده یک پنالتی برای ما گرفته نشد و الان دوباره برابر پدیده سرمربی را در اختیار نداریم.

,

تکسیرا با بیان این که متأسفانه اتفاقاتی در بازی می ‌افتد که نمی‌ توانیم آن را کنترل کنیم، گفت: همه کاری کرده بودیم و آماده شده بودیم که برابر حریف بازی کنیم، اما برخی موارد از کنترل ما خارج است.

,

برای بازی فردا آماده شده ‌ایم

, برای بازی فردا آماده شده ‌ایم, برای بازی فردا آماده شده ‌ایم,

وی تصریح کرد: برای بازی فردا آماده شده ‌ایم اما برخی فاکتور‌ها خارج از دسترس ما است، برای فردا باید سه تیم خوب در زمین باشد، منظور دو تیم فوتبال و همچنین تیم داوری است.

,

مربی ذوب‌ آهن با اشاره به این ‌که هفت بازی به پایان لیگ داریم، تصریح کرد: باید بهترین ‌ها در زمین باشند، فوتبال فوق‌ العاده است و بهترین مدیریت، بازیکن و سرمربی نیاز است و نفرات خوب برای همه ارزش دارد.

,

تکسیرا با بیان این که فردا بازی سختی داریم و حکم فینال دارد، خاطر نشان کرد: تا آخر فصل در واقع هر 4 بازی خانگی ما حکم فینال دارد، به بازیکنان هشدار داده شده است که بازی سختی است و باید با انگیزه به میدان بروند.

,

ذوب‌ آهن باید قوی باشد تا پیروز شود

, ذوب‌ آهن باید قوی باشد تا پیروز شود, ذوب‌ آهن باید قوی باشد تا پیروز شود,

وی با تأکید بر این‌ که ذوب‌ آهن باید قوی باشد تا پیروز شود، گفت: در آخرین بازی در نیمه دوم 2 گل زدیم، تیم ما قوی است و بازیکنان متحد و هم ‌دل هستند، ولی خستگی در این شرایط طبیعی است و زمانی که ذهن در شرایط آرام قرار گیرد، خستگی معنایی نخواهد داشت.

,

تکسیرا افزود: دو مرد بزرگ در کنار ما هستند، مدیرعامل و سرمربی خوبی داریم و اگر کم‌ کاری در تیم باشد با این دو نفر کار درست می‌ شود.

,

وی در مورد بازیکنان جایگزین تیم پدیده، خاطر نشان کرد: تغییر در سیستم تیم مقابل و استفاده از بازیکنان با‌انگیزه به طور طبیعی کار را برای ما سخت می‌ کند، چرا که این بازیکنان هم به دنبال ارائه بهترین بازی خود هستند تا خود را اثبات کنند.

,

مربی ذوب‌ آهن تصریح کرد: سرمربی تیم این موضوع را به بازیکنان گوشزد کرده که امیدوارم متوجه آن باشند، سال گذشته نیز مقابل صبا این اتفاق افتاد و با نکاتی که مربی به بازیکنان گفت تمرکزمان بیشتر شد، برای کسب پیروزی به تمرکز بیشتری نیاز داریم.

,

فردا با یکی از بهترین تیم ‌‌های ایران بازی داریم

, فردا با یکی از بهترین تیم ‌‌های ایران بازی داریم, فردا با یکی از بهترین تیم ‌‌های ایران بازی داریم,

محمدرضا مهاجری هم در جمع خبرنگاران با تسلیت سانحه هوایی روزهای اخیر اخیر و درگذشت جمعی از هموطنان در آن، اظهار کرد: خوشحالم دوباره در اصفهان هستیم.

,

وی ادامه داد: فردا با یکی از بهترین تیم ‌‌های ایران بازی داریم، ذوب ‌آهن در نیم فصل دوم نتایج خوبی رقم زد و این موضوع، کار را برای ما سخت می ‌کند.

,

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد افزود: البته این‌ که ذوب ‌آهن تیم خوبی است به بازیکنان ما انگیزه می ‌دهد که بازی با‌کیفیتی را ارائه دهند، محروم نداریم اما چند بازیکن مصدوم داریم و با داشته ‌هایمان تمرین کرده ‌ایم.

,

, , ,

بازی دادن به برخی بازیکنان همیشه به تیم کمک نمی ‌کند

,

مهاجری در مورد کنار گذاشتن چند بازیکن این تیم، گفت: بحث کنار گذاشته شدن نیست و شهاب گردان مانند سایر بازیکنان مصدوم است ولی بازی دادن به برخی بازیکنان همیشه به تیم کمک نمی ‌کند.

,

وی با بیان این که اتحاد تیمی را حفظ می‌کنیم، تصریح کرد: بازیکنان تلاش می‌کنند و در شرایط سخت کنار تیم بوده‌ اند، از نظر روانی کادر فنی تصمیم گرفته به چند بازیکن بازی ندهد و این نیست که کسی را کنار گذاریم و این بحث‌ها زیبنده بچه ‌های ما نیست.

,

باید از اعتبار فوتبال خود دفاع کنیم

, باید از اعتبار فوتبال خود دفاع کنیم, باید از اعتبار فوتبال خود دفاع کنیم,

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد تأکید کرد: هرچند مسئولان شهر مشهد باید کمک کنند تا مشکلات پدیده کمتر شود، مشکلات مالی در همه تیم ‌ها وجود دارد و امیدوارم این مشکلات به زودی رفع شود تا از اعتبار فوتبال خود دفاع کنیم و نتایج بد نیم ‌فصل دوم را کم‌ رنگ ‌تر کنیم.

,

مهاجری با بیان این که همه بازیکنان درگیر مشکلات مالی تیم هستند، اظهار کرد: قرار گرفتن در بین پنج تیم بالای جدول هدف من بود که در نیم ‌فصل نخست محقق شد، اما در نیم ‌فصل دوم به دلیل کسر امتیاز و شرایطی که به وجود آمد، از هدف خود دور شدیم.

,

جوانان تیم را باور دارم

, جوانان تیم را باور دارم, جوانان تیم را باور دارم,

 وی ادامه داد: نیم ‌فصل دوم درگیر مسائل مختلفی شدیم که تمرکز را از بازیکنان گرفت و باعث شد برخی از آن‌ ها مصدوم شوند و لطمه به آن‌ ها وارد شد و از هدف دور شدیم، جوانان تیم را باور دارم و اگر بخواهند می ‌توانیم در بازی فردا موفق شویم.

,

وی با آروزی موفقیت برای فوتبال اصفهان و کشور، خاطر نشان کرد: امیدوارم در مسیری قرار گیریم که دغدغه همه فقط مستطیل سبز باشد، از امکاناتی که در اختیار ما قرار دادند هم تشکر می ‌کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه