اخبار داغ

رئیس پشتیبانی جبهه مقاومت دراستان آذربایجان شرقی:

آمریکا با پرورش داعش به هیچ هدفی نرسیده و مفتضحانه شکست خورد/تفکر داعشی خطرناک تر از داعش هست

آمریکا با پرورش داعش به هیچ هدفی نرسیده و مفتضحانه شکست خورد/تفکر داعشی خطرناک تر از داعش هست
رئیس پشتیبانی جبهه مقاومت دراستان آذربایجان شرقی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران سراب بیان اینکه امروز در میدان جنگ مردم عراق, سوریه, حزب الله و جمهوری اسلامی ایران پیروز هستند عنوان کرد: آمریکا با آن همه هزینه به هیچ نتیجه ای نرسیده است ولی تفکر داعشی را ایجاد کرده که از داعش خطرناک تر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, سرهنگ عباس قلی احمد زاده, رئیس پشتیبانی جبهه مقاومت دراستان آذربایجان شرقی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران شهرستان سراب اظهار داشت: مردم شهید پرور و قهرمان پرور اذربایجان هم در پیش حضرت زینب سلام الله علیه و هم مدافعان حرم سربلند هست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی افزود: امروز استکبار جهانی برای از بین بردن اسلام ناب محمدی به جد در تلاش هست و از هیچ کوششی دریغ نکرده است و اسراییل را برای این هدف در قلب جهان اسلام با شعار نیل تا فرات تشکیل دادند.

,

احمد زاده ترویج رنگ و سبک زندگی غربی را هدف غرب برای به رنج کشاندن مردم عنوان و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) نیز با تدابیر گوناگون و پرورش حزب الله و مقاومت تهدید دشمن را خنثی کرده است.

,

این مقام مسئول ادامه داد: وقتی اسراییل و وهابیت از حزب الله شکست خورد برای نابودی شیعه نقشه کشیدند تا یک گروه چریکی اعتقادی به نام داعش تشکیل دهند و روی افراد معتقد شستشوی مغزی انجام دادند.

,

رئیس پشتیبانی جبهه مقاومت دراستان آذربایجان شرقی عنوان کرد: داعش را به وجود اوردند تا شیعه را ازبین برده و حکومت ابوسفیانی را به وجود اورند.

,

وی با بیان اینکه برای برخی سوال هست ما چرا در سوریه جنگ می کنیم و به حزب الله چه کار داریم اظهارداشت: در واقع امروز بشار و حزب الله برای می میجنگند و در مقابل اسراییل و توطئه های ان ایستادگی دارند.

,

احمد زاده با بیان اینکه امروز در میدان جنگ منطقه ای مردم عراق, سوریه, حزب الله و جمهوری اسلامی ایران پیروز هستند عنوان کرد: آمریکا با آن همه هزینه به هیچ نتیجه ای نرسیده است.

,

رئیس پشتیبانی جبهه مقاومت دراستان آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروز داعش هم از لحاظ اعتقادی و هم میدانی شکست خورده خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که تفکر داعش هست و دشمنی دشمن نیز هست و در حال انتقال داعش به افغانستان هست.

,

این مقام مسئول حضور در یادواره های شهدا و کمک به جبهه های مقاومت, انجام فرایض دینی و حضور در عرصه های انقلاب را نمونه  حمایت از دین خدا عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه