اخبار داغ

دومین جشنواره فجر نمایشنامه خوانی بهارستان در روزهای پایانی سال جاری برگزار می‌شود

دومین جشنواره فجر نمایشنامه خوانی بهارستان در روزهای پایانی سال جاری برگزار می‌شود
دومین جشنواره فجر نمایشنامه خوانی شهرستان بهارستان با حضور گروه‌های شهرستانی در روزهای پایانی سالجاری در شهرگلستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، دومین جشنواره نمایشنامه خوانی در شهرستان بهارستان با حضور ١٢ گروه نمایشی در روزهای پایانی سال جاری و توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، دومین جشنواره نمایشنامه خوانی در شهرستان بهارستان با حضور ١٢ گروه نمایشی در روزهای پایانی سال جاری و توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان برگزار خواهد شد., پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه،, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

گفتنی است که این دوره از جشنواره نمایشنامه خوانی در شهرستان بهارستان نیز همانند دوره قبل با همکاری انجمن هنرهای نمایشی بهارستان از هفتم لغایت دهم اسفند ماه در مجتمع فرهنگی هنری الهیه برگزار خواهد شد.

, گفتنی است که این دوره از جشنواره نمایشنامه خوانی در شهرستان بهارستان نیز همانند دوره قبل با همکاری انجمن هنرهای نمایشی بهارستان از هفتم لغایت دهم اسفند ماه در مجتمع فرهنگی هنری الهیه برگزار خواهد شد.,

دوره قبلی این جشنواره در شهرستان بهارستان باوجود اینکه نخستین دوره برگزاری آن بود با حضور گسترده گروه‌های جوان و بااستعداد بهارستانی و با استقبال گسترده شهروندان شهرستان بهارستان همراه شد که در پایان آن از نمایشنامه خوانان، کارگردانان و نویسندگان برتر جشنواره طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان تقدیر شد.

,

گرچه رایگان بودن تماشای اجراهای گروه‌های بهارستای در این جشنواره در استقبال شهروندان از آن بی‌تاثیر نبود، اما اجراهای گروه‌های جوان بهارستانی نیز به قدری خوب و پرصلابت بود که در برخی ساعات بسیاری از تماشاگران به دلیل ازدحام جمعیت ایستاده اجرای گروه‌ها را تماشا می کردند.

,

برگزاری جشنواره‌های تئاتر و نمایشنامه خوانی و دیگر جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های هنری طی سال‌های اخیر سبب شده است تا جوانان شهرستان بهارستان بیشتر به فکر پرورش استعدادهای خود در زمینه هنر باشند و همین امر سبب شده است تا هنرمندان بهارستان در عرصه‌های استانی و کشوری نیز افتخاراتی را کسب کنند.

,

درپایان لازم به ذکر است که از بین ٣٠ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره نمایشنامه خوانی بهارستان، تعداد ١٢ اثر جهت اجرا در جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان بهارستان انتخاب شده است که در طول چهار روز برگزاری جشنواره در بخش مسابقه جشنواره حضور خواهند داشت و در معرض دید داوران قرار خواهند گرفت.

, درپایان لازم به ذکر است که از بین ٣٠ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره نمایشنامه خوانی بهارستان، تعداد ١٢ اثر جهت اجرا در جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان بهارستان انتخاب شده است که در طول چهار روز برگزاری جشنواره در بخش مسابقه جشنواره حضور خواهند داشت و در معرض دید داوران قرار خواهند گرفت.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه