اخبار داغ

معاون درمان وزارت بهداشت شخصاً برای رفع مشکلات تنها بیمارستان بهارستان دست به کار شد

معاون درمان وزارت بهداشت شخصاً برای رفع مشکلات تنها بیمارستان بهارستان دست به کار شد
معاون درمان وزارت بهداشت پس از بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان دستور رفع مشکلات این بیمارستان را صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت به همراه هیئت همراه و دکتر مبارکی معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران و هیئت همراه و مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان و گروهی دیگر از مسئولان به شکل سرزده از بیمارستان امام حسین (ع) شهرک سبزدشت شهرستان بهارستان بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه،, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

بنابر این گزارش طی این بازدید از بخش‌های مختلف مرکز از جمله CCU،ICU ، LDR و بخش‌های داخلی، جراحی و اورژانس دیدن شد و مسئولان از نزدیک در جریان خدمات ارائه شده و مشکلات این بخش‌ها قرار گرفتند.

, بنابر این گزارش طی این بازدید, CCU, ICU , LDR,

در حاشیه این بازدید، دکتر ناصر عباسی دزفولی رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان علاوه‌بر تشکر و قدردانی از حضور معاون درمان وزارت بهداشت و هیئت همراه گزارشی را از عملکرد و مشکلات موجود در بیمارستان امام حسین (ع) به معاون درمان وزارت بهداشت ارائه نمود.

, در حاشیه این بازدید، دکتر ناصر عباسی دزفولی رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان علاوه‌بر تشکر و قدردانی از حضور معاون درمان وزارت بهداشت و هیئت همراه گزارشی را از عملکرد و مشکلات موجود در بیمارستان امام حسین (ع) به معاون درمان وزارت بهداشت ارائه نمود.,

گفتنی است که بیمارستان امام حسین (ع) تنها بیمارستان شهرستان پرجمعیت بهارستان می باشد که در حدود یک سال از آغاز به کار این بیمارستان می گذرد، اما هنوز برخی از مشکلات موجود در این بیمارستان رفع نشده است و نیازمند همت مسئولان می باشد.

,

شهروندان بهارستانی نیز می توانند از این بازدید به عمل آمده امیدوار باشند چراکه این نوید را می دهد که شرایط بهداشت و درمان بهارستان و سرانه‌های بهداشتی شهرستان در آینده نزدیک بهبود خواهد یافت.

,

درپایان این بازدید دکتر جان بابایی دستور ویژه جهت پیگیری احداث ساختمان جدید درمانگاه، مرکز تولد و همچنین اعزام نیروهای متخصص را به بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان صادر کرد.

, درپایان این بازدید دکتر جان بابایی دستور ویژه جهت پیگیری احداث ساختمان جدید درمانگاه، مرکز تولد و همچنین اعزام نیروهای متخصص را به بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان صادر کرد.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه