اخبار داغ

آب گرفتگی خیابان ها٬ هدیه مدیریت شهری به شهروندان ایوانی

آب گرفتگی خیابان ها٬ هدیه مدیریت شهری به شهروندان ایوانی
سال های متمادی است که همزمان با بارش های شدید باران شاهد معرکه آب در خیابان های این شهر هستیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جویزر،هوای ایوان در اوایل  هفته بارانی می شود این پیامی بود که کارشناسان پیش بینی هواشناسی در سایت های خبری اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از جویزر،,

خبر بارش باران در ایوان اگرچه باعث خوشحالی مردم می شود ولی ایجاد ترافیک و آبگرفتگی معابر باعث شده که در سایه غفلت دستگاه های خدمات رسان شهری بارش باران مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد.

,

ضعف در سامانه های هدایت آب های سطحی و دلیل عدم وجود زیر ساخت های مناسب هر ساله با کوچکترین بارشی خیابان های اکثرایوان را به استخری بزرگ بدل می کند و بعضا مشکلات بسیاری را برای خودروها و شهروندان ایجاد کرده است.

,

هر چند آبگرفتگی معابر تنها مختص به بخش خاصی از ایوان نیست بلکه مرکز و حاشیه های این شهر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شاید شرایط بدتری را تجربه می کند به طوری که سال های گذشته هم بارش های شدید باران سبب آبگرفتگی بسیاری از سطح شهرشد.

,

این مشکلات حکایتی است که رنگ سال‌ها به خود دیده و به رغم تلاش نیروهای مسئول، روی دیگری از بی‌تدبیری مسئولان و مدیریت شهری این ‌شهر را نشان می‌دهد؛ بسیار شنیده ایم که مدیریت آب‌های سطحی در حال انجام است ولی انجام این مهم گویا در هیاهوی پروژه‌های عمرانی به فراموشی سپرده شده است.

,

عباسی یکی از شهروندان ایوانی است که در گفتگو با خبر نگار ما اظهار کرد :خدا را شاکر هستیم که در طی چندروز گذشته شاهد بارشهای خوبی در سطح شهرستان ایوان بودیم چرا که این بارشها بهترین عیدی برای مردم بخصوص کشاورزان است.

,

این شهروند ایوانی گفت:اما در سایه این نعمت الهی که در شهر ایوان بارید باید گلایه مندی را از مسئولان شهر بخصوص شهرداری داشته باشیم چرا که این بارشها درست است بسیار بود ولی متاسفانه شاهد آبگرفتگی معابر و خیاباها بخصوص خیابان اصلی بودیم.

,

وی افزود : هواشناسی از هفته گذشته نوید بارش را در شهر ایوان داده بود که خوشبختانه به وقوع پیوست اما باید مسئولین شهرداری تمهیدات لازم را در راستای تمییز کردن آبراها وپلها اتخاذ می کردند تا شاهد حضور این حجم از بارندگی در سطح خیابانها نبودیم و به راحتی از طریق جداول به خارج از شهر هدایت می شد.

,

عباسی ادامه داد:متاسفانه با هر باربارندگی  شاهد وجود حجم عظیمی از آب در سطح خیابانها هستیم که مسئولان مربوطه باید تصمیمی همراه با تدبیر در این زمینه اتخاذ نمایند.

,

 

,

حال در پایان نگارنده  از مسئولین شهرستان خواستار است که با تدبیری عالمانه در راستای رفع این مشکل اقدام نمایند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه