اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش ایوان خبر داد؛

تجهیز ۴۰ کلاس درس برای اسکان گردشگران نوروزی در ایوان

تجهیز ۴۰ کلاس درس برای اسکان گردشگران نوروزی در ایوان
مدیر آموزش و پرورش ایوان گفت: 40 کلاس درس در سه واحد آموزشی برای اسکان گردشگران نوروزی در شهرستان ایوان تجهیز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جویزر،"علیرضا پناهی"؛ مدیر آمورش وپرورش شهرستان ایوانگفت : 40 کلاس درس در سه واحد آموزشی برای اسکان گردشگران نوروزی در شهرستان ایوان تجهیز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از جویزر،,

پناهی اظهار کرد: این تعداد مدارس در قالب 2 گروه الف و ب برای اسکان گردشگران تجهیز می‌شوند که 20 کلاس ازاین مجموع در گروه (الف) که شامل تمام امکانات رفاهی از قبیل فرش، تلویزیون، یخچال و وسایل گرمایشی است.

,

وی با اشاره به انجام اقدامات لازم درخصوص آماده سازی مدارس برای اسکان نوروزی گردشگران افزود: 20 کلاس نیز در گروه (ب) دسته‌بندی‌شده و شامل امکانات رفاهی مشترک درمیان کلاس‌ها هستند و تلاش شده امکانات قابل قبولی در این مجموعه از کلاس‌ها برای گردشگران نورزی تهیه شود.

,

پناهی یادآور شد: علاوه بر مدارس تعیین شده یک مدرسه چهار کلاسه نیز در بخش زرنه و خانه معلم شهر ایوان برای اسکان گردشگران نوروزی تجهیز می شود.

,

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش ایوان آمادگی اسکان 400 نفر ازگردشگران نوروزی را دارد، افزود: نوروز سال گذشته نیز چهار مدرسه و خانه معلم تجهیز و 800 نفر گردشگر نوروزی دراین مدارس اسکان یافتند.

,

به گفته وی در صورت افزایش تعداد مسافران نوروزی مکان کافی برای اسکان آنها در مدارس ایوان وجود دارد.

,

مدیرآموزش وپرورش ایوان بیان کرد: مسافران نوروزی می توانند با مراجعه به ستاد اسکان مسافران نوروزی مستقر در یکی از مدارس شهر ایوان که با نصب بنر مشخص می شود مراجعه و در ایام نوروز ازاین امکانات برخوردار شوند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه