اخبار داغ

وزیر بهداشت و درمان:

«کانون های جهادی» دانشجویان بیشتری را جذب کنند/ تولید علم تنها نوشتن مقاله نیست

«کانون های جهادی» دانشجویان بیشتری را جذب کنند/ تولید علم تنها نوشتن مقاله نیست
وزیر بهداشت و درمان کشورمان، گفت: تولید علم فقط تولید مقاله نیست ولی نباید این موضوع را هم حذف کرد و از مقالات علمی غافل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سلامت، سیدحسن قاضی زاده هاشمی شامگاه جمعه، در نشست صمیمی با دانشجویان تشکل های دانشجویی و شوراهای صنفی و کانون های فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان کرد: دانشگاه می تواند بهترین مبدأ برای به بلوغ رساندن تفاوت نظرات باشد و دانشجویان باید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سلامت,

وی ادامه داد: موانع پیش روی شورای صنفی دانشجویان باید هر چه سریع تر برطرف شود و نظرهای دانشجویان تشکل های مختلف اصفهان را به معاونان در وزارت خانه منعکس خواهم کرد.

,

هاشمی تصریح کرد: وزارت بهداشت نباید به بیماری برخی از دستگاه های فرهنگی تبدیل شود و دانشجویان باید کمک کنند تا این وزارتخانه در حوزه های فرهنگی فقط کارهای نمایشی انجام ندهد.

,

تفسیر به رأی نکنیم

, تفسیر به رأی نکنیم, تفسیر به رأی نکنیم,

وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطر نشان کرد: باید به جای این که در مقام مدعی قرار بگیریم، بمانیم و پاسخگو باشیم.

,

وی ادامه داد: لازم است در مراقبت از آن چه که اهداف انقلاب اسلامی است، بکوشیم و در تشریح استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تفسیر به رأی نکنیم.

,

هاشمی همچنین بیان کرد: اگر واقعاً می خواهیم حرف رهبری روی زمین نماند باید جذب حداکثری داشته باشیم و در قضاوت های خودمان نهایت انصاف را به خرج دهیم.

,

وزیر بهداشت و درمان دولت دوازدهم، با اشاره به اهمیت کانون های جهادی هم گفت: این کانون ها باید جذب سایر دانشجویان را هم در دستور کار قرار دهند.

,

به گفته وی، بسیج سازندگی در این زمینه اقدامات خوبی انجام می دهد که بهتر است کانون های جهادی دانشجویی هم فعال تر باشند و افرادی که علاقه به اقدامات جهادی ندارند را با خود همراه کنند.

,

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این نشست صمیمی درباره رتبه بندی دانشگاه ها خاطر نشان کرد: یکی از شاخصه های رتبه بندی علمی تعداد مقاله های علمی است ولی نباید این موضوع را کمی دانست و سرنوشت هر کسی را فقط به این موضوع ربط دهیم.

,

هاشمی ادامه داد: هیئت ممیزه دانشگاه باید خلاقیت و نوآوری داشته باشد و ارتقاء استادان را فقط به مقالات علمی محدود نکند.

,

وی افزود: وزارت بهداشت در زمینه سند چشم انداز 1404 جلوتر از بسیاری از دستگاه های دیگر است و بهتر است تمامی افراد در این زمینه پاسخگو باشند اما وزارت بهداشت بیشتر ازهمه به این سند نزدیک شده است.

,

این مقام مسئول بیان کرد: تولید علم فقط تولید مقاله نیست ولی نباید این موضوع را هم حذف کرد و از مقالات علمی غافل شد و باید پژوهشگران واقعی در این زمینه حمایت شوند.

,

کمیسیونر کنترل و پیشگیری از بیماری های غیر واگیر سازمان جهانی بهداشت خطاب به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب بیان کردند که روزی باید برسد که مقالات بین المللی ما به زبان فارسی باشد و این قله ای است که باید به آن برسیم و در این راه باید خودمان را در عرصه های بین المللی محک بزنیم.

,

به عقیده قاضی زاده هاشمی، جمهوری اسلامی ایران باید در ISI و اسکوپوس حضور فعال داشته باشد و نام دانشمندان ما در این عرصه ها بدرخشد.

,

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: حضور در عرصه های بین المللی خود باختگی نیست بلکه نشانه ای محکم از خودباوری است.

,

وزیر بهداشت به صراحت اعلام کرد: موضوعی به نام طب اسلامی نداریم و نباید برخی افراد به اسم ائمه(س) طبابت کنند و دارو به مردم تجویز کنند؛ لکن طب ایرانی به طور رسمی پذیرفته شده است.

,

وی در پایان ادامه داد: برخورد با برخی از مدعیان تندروی طب اسلامی فقط درخواست وزارت بهداشت نیست بلکه برخی دستگاه های دیگر هم در این زمینه پیش قدم شده اند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه