اخبار داغ

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

عده‌ای به‌دنبال تضعیف امامت و جایگاه ولایت در کشور هستند/ سازش با آمریکا راه‌حل مشکلات نیست

عده‌ای به‌دنبال تضعیف امامت و جایگاه ولایت در کشور هستند/ سازش با آمریکا راه‌حل مشکلات نیست
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: استکبار جهانی و عوامل نفوذی در داخل کشور به دنبال تضعیف مقام امامت و جایگاه ولایت در ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جویباران، آیت‌الله علی معلمی شب گذشته در یادواره شهدای باغبان محله شهرستان جویبار با بیان اینکه شهدا در بالاترین درجات، نزد خداوند قرار دارند اظهار کرد: شهدا برای دفاع از امنیت، دین و ناموس اسلام به شهادت رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جویباران,

وی افزود: شهدا از خداوند ترسیدند ولی ترسی از دشمن نداشتند و شجاعانه در میدان نبرد و در راه اسلام جان خود را فدا کردند و با خون خود به ملت‌های مسلمان عزت دادند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری یکی از ویژگی‌های شهدا را ولایت‌پذیری دانست و اظهار کرد: شهدا به امام و ولی خود لبیک گفتند و به دعوت حق شتافتند و به سعادت و پیروزی رسیدند.

این مسئول تأکید کرد: هر زمان دولت خالصانه از رهبری اطاعت کند به موفقیت و پیروزی می‌رسد اما متأسفانه برخی از سیاسیون متوجه نمی‌شوند و سازش با آمریکا را راه‌حل مشکلات می‌دانند.

معلمی خاطرنشان کرد: برخی از مدیران در خواب غفلت هستند درحالی‌ که بسیاری از جوانان ما جان خود را فدای نظام کردند که اختلاف طبقاتی، حقوق نجومی و اختلاس‌ها نباشد.

وی با بیان اینکه نباید مشکلات کشور را پای نظام نوشت ادامه داد: در قانون اساسی این فرصت هر چهار سال به ملت داده‌ شده تا فردی را انتخاب کنند که با درد مردم آشنا باشند نه آدم‌هایی که بی‌درد جامعه باشند.

امام جمعه قائم‌شهر با اشاره به اینکه عده‌ای به دنبال تضعیف امامت و ولایت در کشور هستند، گفت: استکبار جهانی و عوامل نفوذی در داخل کشور به دنبال تضعیف امامت در ایران هستند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه