اخبار داغ

جام فجر پارسیان؛

اصفهان قهرمان مسابقات شنای کشور شد+ تصاویر

اصفهان قهرمان مسابقات شنای کشور شد+ تصاویر
مسابقات شنای مسافت بلند قهرمانی کشور جام فجر پارسیان با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میدان نیوز، مسابقات شنای مسافت بلند قهرمانی کشور جام فجر پارسیان گرامی داشت زنده یاد آرمان حاجی نژاد، شامگاه جمعه با معرفی نفرات و تیم های برتر در شیراز به کار خود پایان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میدان نیوز,

این دوره از رقابت‌ ها که به مدت سه روز و با حضور ۳۰۰ ورزشکار در قالب ۳۳ تیم از ۱۳ استان کشور در مجموعه ورزشی انقلاب شیراز برگزار شد، تیم ها و نفرات برتر در رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۴ سال مشخص شدند.

,

رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال که با حضور شناگرانی از سراسر کشور و در ۱۵ رشته تیمی و انفرادی برگزار شد، تیم اصفهان الف با ۲۹۱ امتیاز سوم شد.

,

تیم شنای اصفهان الف در ماده ۴ در ۱۰۰ متر مختلط تیمی با ترکیب محمد صالح فصیحی، علیرضا کریمی، محمد رضا غلامی و یوسف تیغ ران به مقام سوم رسیدند.

,

همچنین در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال که در ۱۸ رشته تیمی و انفرادی برگزار شد، تیم اصفهان الف با ۴۸۲ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.

,

تیم شنای اصفهان الف در ماده ۴ در ۱۰۰ متر آزاد تیمی با ترکیب محمد صالح فصیحی، سپهر واثقی، محمد رضا غلامی و یوسف تیغ ران به مقام اول رسیدند.

,

محمدصالح فصیحی شناگر تیم اصفهان در رشته 50 متر کرال پشت موفق شد با ثبت رکورد 32 ثانیه و 20 صدم ثانیه رکورد قبلی را به میزان 53 صدم ثانیه بهبود بخشد.

,

آیین اختتامیه این مسابقات با حضور رئیس فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو جمهوری اسلامی ایران برگزار که جام ها و مدال های قهرمانی به تیم ها و نفرات برتر اهدا شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه