اخبار داغ

در ادامه بی توجهی مسئولین به ورزشکاران؛

صدرنشین لیگ برتر فوتبال سیستان و بلوچستان تهدید به حذف تیم کرد

صدرنشین لیگ برتر فوتبال سیستان و بلوچستان تهدید به حذف تیم کرد
مربی تیم تعویض روغنی سام گفت: با توجه به مشکلات مالی باشگاه و همچنین عدم توجه مسئولین، قادر به ادامه تیم داری در لیگ برتر سیستان و بلوچستان نخواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر سارانی در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ بیان داشت: به طور کل حمایت از ورزشکاران به فراموشی سپرده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پایگاه خبری ندای هیرمند؛,

وی افزود: تیم فوتبال اتو تعویض روغنی سام با مشکلات عدیده ای که رو به رو بود توانست پس از مدت ها جواز حضور در رقابت های لیگ برتر استان را کسب کند که این روزها با بی مهری مسئولین رو به رو شده است.

,

مربی این تیم فوتبال خاطرنشان کرد: تمامی بازی های بیرون از خانه را با هزینه شخصی می رویم و هیچگونه اسپانسری تا کنون اعلام آمادگی برای حمایت از تیم نکرده است.

,

سارانی اظهار کرد: با توجه به انگیزه بالایی که در بازیکنان تیم فوتبال تعویض روغنی سام شهرستان هیرمند وجود دارد، این تیم اکنون در صدر گروه دو لیگ برتر استان قرار دارد اما، تا کنون هیچ یک از مسئولین حتی این موفقیت را تبریک نگفته اند.

,

وی گفت: اگر روند بی توجهی مسئولین همچنان ادامه داشته باشد، به اجبار باید تیم را از این دوره از مسابقات حذف کنیم ، زیرا هزینه های یک تیم فوتبال بسیار بالاست و یک مربی نمی تواند از پس همه ی این هزینه ها بر آید.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه