اخبار داغ

لحظه به لحظه با سانحه هواپیمایی تهران-یاسوج؛

مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد: دستور توقف امداد و نجات/ بارش شدید برف و باران، امدادگران را زمین گیر کرده است

مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد: دستور توقف امداد و نجات/ بارش شدید برف و باران، امدادگران را زمین گیر کرده است
وفایی مقدم گفت: با نتیجه گیری کلی از جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران تصمیم گرفته شد که تا 48 ساعت بعد از آرامش کامل وضعیت جوی آب و هوایی نمی توان عملیات امداد و نجات انجام داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ در پی سانحه سقوط هوایی تهران_یاسوج در کوه دنا که با جان باختن تعداد 66 نفر از هموطنان مان همراه گردید. در این ضایه جانگداز که در 29 بهمن ماه اتفاق افتاد هنوز نیروهای امدادی و کوهنوردان مجرب نتوانسته اند اجساد مدفون شده در زیر کوههای یخی این منطقه صعب العبور را بیرون بیاورند و بازماندگان این حادثه تلخ را از دلواپسی رهایی ببخشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

 

,

به همین دلیل این پایگاه اطلاع رسانی برای آگاهی از آخرین وضعیت آب و هوایی منطقه سانحه دیده ارتباط مستقیمی با وفایی مقدم مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد برقرار کرده است تا از نحوه امداد رسانی و نیروهای استقراری در این منطقه بیشتر مطلع گردد.

,

 

,

مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد به چهارفصل گفت: از ساعت 17 بعداز ظهر دیروز تا 2 بامداد امروز طی جلسه ای که ستاد بحران با مسئولین و متولیان امر امداد و نجات این سانحه در شهرستان دنا داشته ایم و با توجه به بارش شدید برف و باران و همینطور وزش باد هنوز هیچگونه دستوری بنا بر صعود امدادگران و کوهنوردان به منطقه سانحه دیده هواپیمای تهران_یاسوج صادر نگردیده است.

,

 

,

وفایی مقدم افزود: از آنجایی که جان امدادگران و کوهنوردان برای مدیریت بحران مهم است و با عطف به اینکه طی این چند روز تعداد سه اکیپ از کوهنوردان با مشکلات شدیدی در این منطقه روبرو شده اند که به زحمت نجات یافته اند به نظر می رسد که نحوه امداد و نجات تا اطلاع ثانوی با توجه به وضعیت جوی آب و هوایی به روزهای بعد موکول شود.

,

 

,

وی ادامه داد: بنا به دستور مدیریت بحران کشوری و استانی تصمیم گرفته شده است که تا جو آب و هوایی به مرز آرامش نرسد و همینطور ابرها از منطقه خارج نشوند و مه آلودگی از این محدوده محو نشود نمی تواند برای امداد رسانی اقدامی صورت بپذیرد.

,

 

,

مدیریت بحران استان در پایان گفت: ضمن توصیه خانواده های داغ دیده به آرامش ادامه داد با نتیجه گیری کلی از جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران تصمیم گرفته شد که تا 48 ساعت بعد از آرامش کامل وضعیت جوی آب و هوایی نمی توان اقدام عملی انجام داد و در حال حاضر همه نیروهای امدادی چه هوایی و چه فضایی در حال آماده باش کامل هستند تا در صورت آرام شدن جو به مقوله امداد و نجات ادامه بدهند.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه