اخبار داغ

بخشداری مرکزی کلاله ۳ ماه بدون بخشدار!

بخشداری مرکزی کلاله ۳ ماه بدون بخشدار!
از تاریخ ۲۷ آبان ماه و استعفای بخشدار مرکزی کلاله نزدیک به ۳ ماه می گذرد و کماکان بخشداری کلاله خالی از یک سکاندار است و مشخص نیست مردمی که نیازمند کمک های دولت در روستاهای خود هستند، کجای پازل سیاست هستند؟!.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، ارتباط مستقیم مردم و بخصوص دهیاران با بخشداران یکی از اهرم های وزارت کشور برای حل مشکلات مردمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

از طرفی نیز با توجه به اینکه بیشتر فعالیت های بخشداری ها به فعالیت های اجرایی و عمرانی برمی گردد،خلل در فعالیت های چنین مجموعه ای باعث متضرر شدن مردمی که در انتظار خدمات دولت هستند، می شود.

,

با این تفاسیر از تاریخ 27 آبان و استعفای اجباری محمد ابراهیمی بخشدار کلاله نزدیک به 3 ماه می گذرد و این مجموعه بدون سکاندار در حال فعالیت است.

,

تلاش های زیادی شد تا ابراهیمی در پست های مهم بکارگیری نشود، ولی هوشیاری طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، ابراهیمی نماینده آزادهشهر و رایزنی های افراد با نفوذ، بکارگیری محمد ابراهیمی در بخشداری بخش فندرسک رامیان قبل از مشخص شدن بخشدار مرکزی کلاله را برگ برنده سیاسی برای افراد یاد شده کرد و نشان داد همیشه اهرم فشار کارساز نیست و افراد سیاسی جایگاه بهتری دارند.

,

ebarhimi ebarhimi 1

, ebarhimi ebarhimi 1,

ebarhimi ebarhimi 2

, ebarhimi ebarhimi 2,

از بدو استعفای ابراهیمی(با استعفای وی تا زمان معرفی به عنوان بخشدار فندرسک موافقت نشد) گزینه هایی برای بخشداری مرکزی کلاله مطرح بودند که هر یک به طریقی از گردونه انتخاب خارج شدند که شاخص ترین آنها شهردار سابق کلاله رسول بامری بود.

,

همچنین خواهرزاده یکی از افراد دخیل در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز یکی از گزینه مطرح بود که وی نیز از ریل کلاله تا تهران خارج شد.

,

در این بین افراد دیگری نیز مطرح شدند ولی به سرانجام نرسید. ولی این روزها نامی زمزمه می شود که سابقه همراهی فرماندار کلاله در فرمانداری گنبد و همچنین بخشداری گالیکش را نیز دارد.

,

نیازی، بخشدار مرکزی گالیکش گزینه دیگر مطرح برای بخشداری مرکزی کلاله است که تاکنون منابع موثق این موضوع را تایید نکرده و از قطعی نبودن(احتمالی بودن) این موضوع خبر داده اند.

,

دولت تدبیر و امید چند ماهی از دوره جدید آن می گذرد و یکی از شرق ترین شهرستان های استان گلستان که نیازمند توجه بیشتر مسئولین است، نزدیک به 3 ماه بخشدار ندارد و در عمل افراد دخیل در این موضوع(استعفا و انتصاب) مردم را از خدمات محروم و آنها را متضرر کردند، نه ابراهیمی را.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه