اخبار داغ

جشنواره نجوم با حضور دانش آموزان دلواری برگزار شد

جشنواره نجوم با حضور دانش آموزان دلواری برگزار شد
جشنواره نجوم ستاره شناسی و کاوشگران آسمان با حضور دانش آموزان و مسئولین شهرستانی در مدرسه شهید منصوری گورک دژگاه دلوار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا زمانی دبیرجشنواره دانش آموزی نجوم دلوار در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: ستاره شناسی طبیعت کاوشگران آسمان در 2 بخش رقابتی و آموزشی و در قالب کمپینگ، با دنیای آسمان، اصول حضور در طبیعت و حفظ محیط زیست آشنا می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: دانش آموزان در این طرح ها به صورت عمل گرا و گروهی با آسمان آشنا می شوند و این اقدام دقت دانش آموز در کاوش را بیشتر می کند.

, .,

زمانی با بیان اینکه در بخش رقابتی دانش آموزان پروژه های خود را از آذر ماه سال جاری دریافت کرده و تا پایان بهمن ماه فرصت تکمیل آن را داشته‌اند یادآور شد: دربخش رقابتی، دانش نجومی دانش آموزان در سه بخش نظری، شفاهی و عملی جشنواره مورد ارزیابی قرارگرفت که در این رقابت ها سه نفر موفق به پیروزی شدند.

,

دبیر جشنواره نجوم دانش آموزان در دلوار، آشنایی با منظومه شمسی، شناخت و پیمایش آسمان، ساخت ابزارهای نجومی، برپایی چادر و اصول استقرار در طبیعت، شناخت تلسکوپ، دوربین دوچشمی و کار با آن، آسمان نما، گالری عکس، گالری تلسکوپ از جمله بخش های متنوع آموزشی این جشنواره بیان کرد.

,

وی تصریح کرد: این جشنواره با حضور 65 دانش آموز در دو قسمت روستاهای جنوبی و شمالی دلوار و در دو بخش رقابتی و آموزشی برگزار و در قالب کمپینگ، با دنیای آسمان، اصول حضور در طبیعت و حفظ محیط زیست آشنا شدند.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه