اخبار داغ

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی:

خانواده‌ها مهم‌ترین نقش را در افزایش سرانه مطالعه در کشور دارند

خانواده‌ها مهم‌ترین نقش را در افزایش سرانه مطالعه در کشور دارند
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی گفت: دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان مملکت باید مطالعه را جزو لاینفک زندگی خود قرار دهند و برای این امر خانواده مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس حمید زارعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: تأثیرات مثبتی که در این مدت با افتتاح باشگاه‌های کتاب‌خوانی در شهرستان صورت گرفته است باعث افزایش سرانه مطالعه در میان دانش آموزان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: دانش آموزان در این سال‌ها به دلیل استفاده بی‌مهابا از فضای گول زننده مجازی از کتاب و کتاب و کتاب‌خوانی دور شده‌اند و افتتاح باشگاه‌های کتاب‌خوانی در سرتاسر شهرستان توانسته خلأ بزرگ مطالعه را تا حدی جبران کند.

,

زارعی اضافه کرد: دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان مملکت باید مطالعه را جزو لاینفک زندگی خود قرار دهند و برای این امر خانواده مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کند.

,

وی تأکید کرد: خانواده به‌عنوان مهم‌ترین نهاد حمایتی از دانش آموزان می‌تواند با ایجاد فضایی مناسب آن‌ها را به مطالعه بیشتر ترغیب کنند.

,

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی تصریح کرد: انتخاب شهرستان دشتی به‌عنوان پایتخت کتاب‌خوانی کشور نشان از توان بالای این شهرستان برای بالا بردن فرهنگ مطالعه در سطح استان دارد و اگر حمایت‌های لازم در این زمینه صورت گیرد می‌توان انتظار پیشرفت بالایی را در این زمینه داشت.

,

وی بیان کرد: کتاب به‌عنوان بهترین همدم در همه مقاطع سنی می‌تواند سطح فرهنگ عمومی جامعه را ارتقا بخشد و اگر جامعه‌ای باسواد داشته باشیم پیشرفت دور از دسترس نیست.

,

زارعی در پایان افزود: خانواده‌ها می‌توانند کتاب را به‌عنوان بهترین کالا در سبد خرید خانوار قرار دهند تا همه‌ی اعضای خانواده از آن بهره‌مند شوند.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه