اخبار داغ

رئیس اتحادیه بارفروشان ارومیه:

هیچگونه کمبودی در میوه شب عید نداریم/ قیمت میوه ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته ارزان‌تر است

هیچگونه کمبودی در میوه شب عید نداریم/ قیمت میوه ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته ارزان‌تر است
رئیس اتحادیه بارفروشان ارومیه گفت: هیچ‌گونه کمبودی در مورد میوه شب عید وجود ندارد و حتی مرکبات جنوب و شمال به حد کافی و حتی مازاد نیز خریداری‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم عزتی در گفت‌وگو با اروم نیوز، اظهار داشت: هیچ‌گونه کمبودی در مورد میوه شب عید وجود ندارد و حتی مرکبات جنوب و شمال به حد کافی و حتی مازاد نیز خریداری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: ۲ هزار تن سهمیه آذربایجان غربی در پرتقال تامسون شمال است ونیز ۸ تن سیب قرمز و سفید خریداری‌شده این میوه‌های خریداری‌شده را از ۲۰ یا ۲۵ اسفند توزیع خواهد شد.

,

رئیس اتحادیه بارفروشان ارومیه، تصریح کرد: امسال اولین سالی است که قیمت میوه نسبت به چند سال گذشته ارزان‌تر عرضه خواهد شد میوه‌جات نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهش قیمت داشته‌ایم.

,

وی، در خصوص مکان‌های پخش میوه عید گفت: در حال حاضر عرضه مستقیم میوه در مکان‌هایی که دارای پروانه کسب هستند امکان‌پذیر است در سطح شهر بیش از ۱۵۰ نکته شهر میوه شب عید پخش خواهد شد.

,

عزتی، ادامه داد: آن مغازه‌هایی که جهت توزیع میوه‌های شب عید در نظر گرفته‌شده است در اول و وسط و آخر خیابان‌ها در نظر گرفته‌شده است تا همشهریان بتوانند به‌راحتی میوه شب عید خود را تهیه کنند و در مناطق روستایی امر توزیع میوه عید در تعاونی روستاها صورت می‌پذیرد.

,

رئیس اتحادیه بارفروشان ارومیه، عنوان کرد: تاریخ توزیع میوه‌های خریداری‌شده از ۲۰ اسفند تا ۱۶ فروردین ادامه خواهد داشت.

,

وی، در پایان خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه شکایت و انتقاد از واحدهای صنفی توزیع میوه می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۲۳۳۵۹۳۷ با ما در ارتباط باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه