اخبار داغ

کارگردان فیلم«بدون تاریخ، بدون امضا»:

«بدون تاریخ، بدون امضا» به بیان دردهای مردم می‌پردازد

«بدون تاریخ، بدون امضا» به بیان دردهای مردم می‌پردازد
کارگردان فیلم«بدون تاریخ، بدون امضا» با اشاره به این نکته که «بدون تاریخ، بدون امضا» به بیان دردهای مردم می‌پردازد، گفت: مردم ما سالهاست مشکلات‌شان را شفاف بیان می‌کنند؛ امیدوارم این فیلم با وجود اینکه کام بسیاری را تلخ می‌کند تلنگری برای مسوولان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح توس؛ احسان علیخانی شب گذشته در اکران مردمی فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» در سینما آفریقای مشهد عنوان کرد: آسیب‌هایی که شما در این فیلم و در این قصه می‌بینید چیزی نیست که در جامعه ما پنهان‌ باشد و این آسیبها را می توان در زندگی آدم‌ها دور برمان ببینیم؛  اماگذشتن از این مشکلات با بی‌تفاوتی باعث می شود این آسیب‌ها در این دوران تسلسل به سراغ ما بیاید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, اما, .,

 

,

این تهیه‌کننده تلویزیون و سینما بابیان اینکه فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» یک قصه ساده دارد، ابراز کرد: چیزی که برای ما مهم است این است که بعد از دیدن این داستان ساده کمی شما به فکر فرو بروید همان چند ثانیه تفکر مخاطب برای ما یک دنیا ارزش دارد.

, .,

 

,

در ادامه وحیدجلیلوند، کارگردان این فیلم با اشاره به موضوع تلخ این داستان اظهار کرد: امیدوارم بخش مهمتری از این جامعه  که شبیه من و شما نیست ببیند و درد مردمی که شما در این فیلم می بینید به گوش آدم هایی که سالهاست گوشهایشان را به روی درد و مشکلات مردم بسته اند، برساند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه قبل از این دعوت‌ها و اکران های مردمی احسان علیخانی پرسید قصه این فیلم واقعیت زندگی ماست و تلخ است چرا مردم باید بیایند و این فیلم تلخ را ببیند، گفت: من در پاسخ این سوال می گویم اکثر مردم، آدم های درون این فیلم هستند واگر با نمایش این فیلم و استقبال مردم صدای این مردم را بلندتر به گوش مسئولان برسانیم منطقی است که مردم را دعوت به دیدن این فیلم کنیم؛ شاید با دیدن این فیلم این افراد کمی به مردم فکر کنند و متوجه شوند مشکل این مردم چیست و از چه چیز ناراحتند و از چه چیز گله دارند.

,

 

,

این کارگردان با بیان اینکه مردم مملکت ما مشکلاتی دارند و نباید همه این مشکلات را به خارج از کشور و معاندین نسبت داد، ابراز کرد: مردم ما سالهاست مشکلات‌شان را شفاف بیان می کنند و من امیدوارم این فیلم با وجود اینکه کام بسیاری را تلخ می کند تلنگری برای مسوولان باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه