اخبار داغ

عیادت وزیر بهداشت از پزشک حادثه دیده بیمارستان فارابی اصفهان

عیادت وزیر بهداشت از پزشک حادثه دیده بیمارستان فارابی اصفهان
وزیر بهداشت ساعاتی از پزشکی که در حادثه حمله فیزیکی همراهان بیمار مصدوم شده بود، عیادت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سلامت؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه جمعه با حضور در بیمارستان فوق تخصصی الزهرا(س) اصفهان از دکتر حمید امینی که چند روز پیش در بیمارستان فارابی مصدوم شد عیادت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سلامت,

سیدحسن قاضی زاده هاشمی در این دیدار گفت: کادر درمانی در بیمارستان ها گاهی اوقات مظلوم واقع می شوند و نقطه هجمه های مختلف از طرف برخی همراهان بیماران هستند.

,

وی ادامه داد: گروه های پزشکی در بیمارستان ها از تمامی توان خود استفاده می کنند و برای رسیدگی به بیماران از هیچ خدمتی دریغ نمی کنند.

,

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان هم در حاشیه این دیدار گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی از همان ساعات اولیه به ریاست بیمارستان و امور حقوقی دانشگاه دستور پیگیری قضایی برای شناسایی فرد یا افراد خاطی و برخورد قانونی دستور لازم را صادر کرد.

,

کیانوش جهانپور خاطر نشان کرد: باید در این زمینه به جنبه عمومی جرم هم توجه ویژه شده که آسیب ناشی از تهاجم فیزیکی و گفتاری به کارکنان بهداشت و درمان، وارد کردن خسارت به اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت در فضای بیمارستان فقط به جمع محدودی از کارکنان و بیماران در بیمارستان فارابی اصفهان وارد نشده است.

,

وی افزود: این کار می تواند احساس نا امنی و بی پناهی را در بین تمام کارکنان بهداشت و درمان ایجاد کند و به طور قطع این امر، خدمت رسانی به بیماران بد حال را به شدت دچار اختلال خواهد کرد و از همین رو باید برخورد جدی با چنین حوادثی صورت بگیرد.

,

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نزدیک در جریان رسیدگی به این پزشک قرار گرفت.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه