اخبار داغ

فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد:

پلمپ ۳۰ مغازه متخلف در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در میاندوآب

پلمپ ۳۰ مغازه متخلف در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در میاندوآب
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهر، ضمن بازرسی 206 مورد از صنوف، 10 باب منزل و کنترل محلات آسیب پذیر، 30 باب مغازه متخلف پلمپ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با زرین خبر، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و به منظور افزایش احساس امنیت شهروندان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در راستای اجرای این طرح ضمن بازرسی ۲۰۶ مورد از صنوف، ۱۰ باب منزل و کنترل محلات آسیب پذیر، ۳۰ باب مغازه متخلف پلمپ شد.

,

وی با اشاره به دستگیری هفت نفر معتاد در راستای اجرای این طرح، گفت: در این راستا ۱۳ نفر متهم دستگیر، ۱۱ دستگاه خودروی سواری  و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

,

شیخ نژاد تصریح کرد: اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با قدرت ادامه خواهد داشت و پلیس با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد می کند.

,

وی هم چنین ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه