اخبار داغ

مسئول اداره هواشناسی نی ریز خبرداد؛

احتمال وقوع مه گرفتگی و تگرگ در نی ریز

احتمال وقوع مه گرفتگی و تگرگ در نی ریز
مسئول اداره هواشناسی نی ریز گفت: بارش های به‌صورت رگبار و همراه با رعدوبرق، احتمال وقوع مه گرفتگی و احتمال تگرگ در انتظار این شهر می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ علیرضا بهنام مسئول اداره هواشناسی نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریزگفت:  طبق پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان فارس صبح شنبه اسمان نی ریز نیمه‌ابری تا تمام ابری خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از نبض نی ریز؛,

بهنام در ادامه عنوان کرد: بارش خفیف باران از حدود ساعت 15:30 رو شنبه 5 اسفند ماه شروع خواهد شد که این بارش ها به‌صورت رگبار و همراه با رعدوبرق و در نواحی جنوبی شهرستان و در ارتفاعات شدت بیشتری خواهد داشت و به‌تدریج در اواخر روز از شدت بارش باران کاسته خواهد شد.

,

مسوول اداره هواشناسی نی ریز همچنین بیان داشت: انتظار می رود صبح روز یک‌شنبه از حدود ساعت 10:30 به بعد بارش باران همراه با رعدوبرق شروع شود و تا غروب آفتاب ادامه یابد.

,

این کارشناس هواشناس ادامه داد: با توجه به اینکه بارش ها به‌صورت رگبار می باشد از همشهریان تقاضا می‌شود از قرار گرفتن در مسیر آبراهه‌ها خشک‌رودهای فصلی خودداری کنند.

,

وی خاطر نشان شد: همچنین با توجه به رخداد رعدوبرق و تگرگ مخصوصاً در روستاهای بخش قطرویه و مناطق مرتفع از استقرار در مناطق مرتفع و همچنین دشت‌های باز بدون حفاظ خودداری نمایند.

,

بهنام در پایان تصریح کرد: با توجه به افزایش رطوبت در روزهای ذکرشده در اوایل صبح احتمال وقوع مه نیز در گردنه های لای رز و استهبان وجود دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه