اخبار داغ

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش:

کاهش بودجه شهرداری به حوزه فرهنگی تحمیل شد

کاهش بودجه شهرداری به حوزه فرهنگی تحمیل شد
عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: پول داشتن مهم نیست مدیریت مالی مهم است و شهرداری تهران باید بودجه 97 را به خوبی مدیریت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب ری، درباره بودجه 97 شهرداری اظهار داشت: لایحه بودجه سال 97 شهرداری تهران چندین جلسه در صحن علنی شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مبلغ 17 هزار و 430 میلیارد تومان به تصویب اعضای شورا رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری,

وی تصریح کرد: بودجه 97 شهرداری پس از بررسی هفته گذشتته در شورا تصویب شد و کلیات آن برای بررسی به فرمانداری تهران ارسال که در صورت تصویب، برای اجرا به شهرداری تهران ابلاغ می‌شود.

,

خلیل آبادی بیان کرد: بودجه 97 شهرداری نسبت به سال گذشته حدود 300میلیارد تومان کاهش دارد و متاسفانه بخشی از این کاهش بودجه به حوزه فرهنگی شهرداری تحمیل شد که تلاش کردیم این کاهش را تعدیل کنیم تا به ماموریت های اصلی حوزه فرهنگی آسیب زیادی وارد نشود.

,

وی کاهش درآمدهای شهرداری را علت کاهش بودجه دانست و افزود: درآمدهای شهرداری معمولا به صورت ناپایدار است. اگر درآمد پایدار داشتیم، می توانستیم بودجه را اضافه کنیم اما فقط حدود 25درصد از منابع شهرداری از منابع پایدار است و متاسفانه در گذشته با فروش خیابان، ارتفاع، هوا و زمین درآمد کسب می کردند و ما می خواهیم درآمد به سمت پایدار برود لذا ناچار هستیم بودجه را کاهش بدهیم.

,

شهرداری تهران بودجه 97 را به خوبی مدیریت کند

, شهرداری تهران بودجه 97 را به خوبی مدیریت کند, شهرداری تهران بودجه 97 را به خوبی مدیریت کند,

وی با بیان اینکه مدیرت بودجه مهمترین اصل در اداره شهر است، ادامه داد:  پول داشتن مهم نیست مدیریت مالی مهم است. اگر شهرداری تهران مدیریت خوبی بکند، کارهای غیر ضروری را حذف کند، صرفه جویی را در راس امور قرار بدهد و از گسترش ماموریت های غیر ضروری جلوگیری کند، می توانیم با این بودجه در سال 97 برنامه های ضروری را به خوبی مدیریت کنیم.

,

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار کرد: بودجه شهرداری در دهه 80 یک پنجم این مبلغ بوده است و در دوره اخیر بصورت تصاعدی افزایش پیدا کرد که بیشتر آن از منابع غیر پایدار بدست آمده است. 

, بودجه شهرداری در دهه 80 یک پنجم این مبلغ بوده است و در دوره اخیر بصورت تصاعدی افزایش پیدا کرد که بیشتر آن از منابع غیر پایدار بدست آمده است. ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه