اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه مطرح کرد:

صدور 200 پروانه ساخت برای واحدهای احداثی شهرستان زلزله زده سرپلذهاب/ عملیات بازسازی در سطح شهر تسریع خواهد یافت

صدور 200 پروانه ساخت برای واحدهای احداثی شهرستان زلزله زده سرپلذهاب/ عملیات بازسازی در سطح شهر تسریع خواهد یافت
رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بابیان اینکه 200 پروانه ساخت برای واحدهای احداثی شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب صادر شده است،گفت: عملیات بازسازی در سطح شهر تسریع خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رضا خواجه ای در گفتگو با بازی دراز، اظهار داشت: به منظور تسریع در ساخت و سازشهرستان زلزله زده سرپل ذهاب دو ستاد معین استان خراسان رضوی و مازندران به کمک ستاد بازسازی استان معین اصفهان درشهرسرپل ذهاب آمده اند تا در سریعترین زمان ممکن امر بازسازی شهر را نیزبا سرعت بیشتری ادامه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازی دراز,

 

,

وی افزود: تاکنون 450 نقشه تکمیلی توسط نظام مهندسی به شهرداری تحویل و ارسال شده است و برای حدود 200 واحد احداثی پروانه ساخت صادر شده است که امید است ظرف 2 روزآینده با عملیات اجرایی سه استان معین مستقردر سرپل ذهاب سرعت کار تسریع یابد.

,

 

,

, ,

 

,

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تصریح کرد: درمجموع مناطق زلزله زده استان 15هزار و 78 واحد حادثه دیده آواربرداری شده است که ازاین مجموع عملیات آواربرداری 10هزار واحد در شهرسرپل ذهاب و سطح روستاها به پایان رسیده است.

,

 

,

وی بیان داشت: تاکنون در روستاها و شهر سرپل ذهاب برای 1500 واحد بتن فونداسیون ریخته شده است، اسکلت بندی 850 واحد به پایان رسیده است وتعداد 100 واحد نیز مسقف و 3هزار و 200 واحد پی کنی شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه شروع عملیات تعمیری 8هزار و 500 واحد در دستور کار داریم، ادامه داد: در سطح روستاهای سرپل ذهاب عملیات تعمیری 2هزار و900 واحد و درسطح شهرسرپل ذهاب یک هزار و 850 واحد نیز عملیات تعمیری پایان یافته است.

,

 

,

ایشان ادامه داد: درمجموع مناطق زلزله زده تعداد 35 هزار واحد، معرفی نامه به بانکهای عامل صادر شده است و 24هزار و 950 واحد موفق به عقد قرار داد با بانک شدند و به 18هزار و 200 واحد از مالکین و مستاجرین بلاعوض پرداخت شده است تا نسبت به شروع عملیات تعمیر و بازسازی واحد خود اقدام کنند.

,

 

,

, ,

 

,

خواجه ای با اشاره به اسکان موقت و پرداخت بلاعوض مالک و مستاجر،گفت: به  4هزار و 530 واحد هزینه اجاره بها پرداخت شده است و همچنین درکل مناطق زلزله زده و روستاها 15 هزار واحد کانکس توزیع شده است که 1300 آن مختص به سطح شهرسرپل ذهاب می باشد.

,

 

,

وی در پایان گفت: در مجموع 21 هزارواحد احداثی در مناطق زلزله زده داریم که حدود 20 هزار واحد وجه نقد و یا کانکس تحویل گرفته اند و مابقی هم که تمایل به دریافت وجه نقد دارند باید مدارک هویتی ارائه بدهند وپس از بررسی های لازم نسبت به پرداخت اقدام خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه