اخبار داغ

فرماندار اردستان خبر داد:

معرفی آثار ناب اردستان با حضور قطار گردشگری

معرفی آثار ناب اردستان با حضور قطار گردشگری
فرماندار اردستان، گفت: معرفی آثار ناب در شهرستان اردستان، معرفی آداب و رسوم کهن منطقه، موضوع مردم شناسی با توجه به سابقه ای که در شهرستان وجود دارد از جمله برنامه هایی است که باید انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا غیور در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: حضور قطار گردشگری در شهرستان اردستان موجب بازشدن دریچه جدیدی در موضوع گردشگری خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

وی افزود: مجموعه شهرستان اردستان باید دنبال فرصتهای جدیدی در موضوع گردشگری  در منطقه باشد.

,

فرماندار اردستان گفت: آنچه که امروز مشخص بوده نتوانسته ایم هنوز ظرفیت های تاریخی شهرستان اردستان را معرفی کنیم، لذا باید از فرصت های موجود استفاده کنیم.

,

غیور با بیان اینکه اگر امروز بیشترین سرمایه گذاری و هزینه را در معرفی فرصت های تاریخی و گردشگری شهرستان بکار ببندیم، تصریح کرد: مطمئن باشید در آینده این تصمیم ها ما مورد توجه و قدردانی قرار خواهد گرفت.

,

وی تاکید کرد: حضور قطار گردشگری در ایام نوروز 97 برای شهرستان اردستان فرصتی است تا نسبت به  معرفی هرچه بیشتر هر سه شهراردستان، زواره و مهاباد استفاده کنیم.

,

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: معرفی آثار بکر در شهرستان، معرفی آداب و رسوم کهن منطقه، موضوع مردم شناسی با توجه به سابقه ای که در شهرستان وجود دارد از جمله برنامه هایی است که باید انجام شود.

,

غیور تصریح کرد: هماهنگی برای برنامه های این چنینی  در شهرستان به سادگی بوجود نمی آید، لذا فرصت بزرگی برای شهرستان به حساب می آید که باید نهایت استفاده را ببریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه