اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه:

یادواره شهدای مدافع حرم استان اصفهان در شاهین شهر برگزار می شود

یادواره شهدای مدافع حرم استان اصفهان در شاهین شهر برگزار می شود
فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه، از برگزاری یادواره ۱۸۰ شهید مدافع حرم استان اصفهان در شاهین شهر خبر داد و گفت: آیات عظام برای یادواره های شهدای مدافع حرم استان اصفهان پیام هایی جداگانه صادر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ دوم پاسدار سید احمد قریشی، در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان اصفهان در شاهین شهر خبر داد و افزود: استان اصفهان 180 شهید مدافع حرم تقدیم کرده است که 150 تن آنها از تیپ فاطمیون هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهین پرس ,

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه، امنیت و اقتدار پایدار در مرزهای کشور را مرهون خون شهدای مدافع حرم دانست و افزود: گروهک تروریستی تکفیری داعش با هدف اسلام هراسی و ایجاد ناامنی در منطقه با حمایت و پشتیبانی آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای منطقه بوجود آمده بود که با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و ایستادگی جبهه مقاومت شکست مفتضحانه ای خورد.

,

وی پیروزی جبهه مقاومت در مقابل گروهک تکفیری داعش را یک افتخار بزرگ برای اسلام خواند و خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم فرصت مناسبی برای معرفی مجاهدان راه خدا است که با اخلاص و پیروی از ولایت و رهبری در مبارزه با جبهه تکفیری جان خود را تقدیم اسلام کرده‌اند.

,

سرهنگ قریشی، به تشکیل دبیرخانه دائمی یادواره شهدا در شهرستان اشاره کرد و افزود: پیشنهادهای مختلف و جالب توجهی برای نحوه و محتوای برگزاری یادواره ارائه شد که با توجه اینکه برگزاری یادواره و بزرگداشت شهدای شهرستان از جمله برنامه های سالانه است دبیرخانه دائمی یادواره شهدا برای مشارکت دادن و استفاده از سلایق مختلف جوانان برای برگزاری این مراسم تشکیل شد.

,

پیام های آیات عظام ناصری و مظاهری برای همایش بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان اصفهان

, پیام های آیات عظام ناصری و مظاهری برای همایش بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان اصفهان,

وی با اشاره به محوریت برگزاری این مراسم با مجموعه دانشگاه مالک اشتر، گفت: مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان اصفهان و همایش جشن پیروزی جبهه مقاومت بر داعش با حضور 180 خانواده شهید مدافع حرم استان روز شانزدهم اسفند در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه، به دیدار ستاد برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم با حضرات آیات ناصری و مظاهری(دامت برکاته) اشاره کرد و افزود: اعضای ستاد برگزاری یادوره شهدای مدافع حرم استان اصفهان به مناسبت برگزاری یادواره 180 شهید مدافع حرم استان اصفهان با حضرات آیات مظاهری و ناصری دیدار کردند.

,

وی افزود: برگزاری این مراسم مورد استقبال آیت الله مظاهری و آیت الله ناصری قرار گرفت و ضمن توصیه و تاکید بر رسیدگی به خانواده های شهدای مدافع حرم، پیام هایی نیز صادر کردند که در مراسم قرائت خواهد شد.

,

سرهنگ قریشی، هدف از برگزاری این مراسم را بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان اصفهان بویژه شهدای مظلوم تیپ فاطمیون و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و اخلاص در جامعه و ترویج آرمان های شهدا بین جوانان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

,

وی افزود: سردار سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و حجت الاسلام راستی از قم سخنرانان این مراسم با دعوت از گروه های فرهنگی هنری از تهران و تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا از جمله برنامه های همایش جشن پیروزی جبهه مقاومت بر داعش تکفیری است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه