اخبار داغ

فاکس نیوز مدعی شد:

تاسیس «تیپ آزادسازی جولان» توسط نُجَباء زیاده‌خواهانه است

تاسیس «تیپ آزادسازی جولان» توسط نُجَباء زیاده‌خواهانه است
شبکه فاکس نیوز در گزارشی نسبت به تاسیس تیپ آزادسازی جولان توسط نُجَباء و آمادگی رزمندگان این گروه مقاومت برای از بین بردن امنیت رژیم صهیونیستی انتقاد کرده و آن را زیاده خواهانه خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وبسایت رسمی شبکه فاکس نیوز در گزارشی به قلم «دیوید آدسنیک» کارشناس امور امنیت ملی آمریکا، ماجرای سقوط جنگنده رژیم صهیونیستی که اخیراً توسط ارتش سوریه ساقط شد را مورد بررسی قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فاکس نیوز در این گزارش به نقش تاثیرگذار گروه‌های مقاومت در درگیری‌های سوریه اشاره و تاکید کرد: انگیزه و اشتیاق ایدئولوژیک نیروهای مبارز عراقی بسیار عمیق و جدی است.

,

این شبکه آمریکایی، مقاومت اسلامی نُجَباء را تحت الحمایة ایران خواند و نوشت: «اکرم الکعبی» رهبر این جنبش [در سال ۲۰۰۸] توسط آمریکا به عنوان تروریست اعلام شده است.

,

فاکس نیوز که وابسته به جریان جمهوری خواه آمریکا و همسو با سیاست‌های رژیم صهیونیستی است؛ در پایان این گزارش، نسبت به آمادگی رزمندگان نُجَباء برای آزادسازی جولان انتقاد کرد و نوشت: نُجَباء به شکلی زیاده‌خواهانه «تیپ آزادسازی جولان» را ایجاد نموده است تا بار دیگر مدعی شود که در جنگ شش روزه، بخشی از خاک سوریه به دست اسرائیل افتاده است.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه