اخبار داغ

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی خبر داد؛

کشف بیش از 8 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در خراسان رضوی

کشف بیش از 8 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در خراسان رضوی
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی از کشف هشت میلیارد و 900 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمد ابراهیم افشاری، صبح امروز در جمع خبرنگاران پیرامون محموله‌های قاچاق کشف‌شده در استان، اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی استان در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به یک دستگاه خودروی تریلی در محدوده انبارهای حاشیه شهر مظنون می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی افزود: پس از بررسی مدارک مشخص شد تعداد 827 کارتن معادل 49 هزار و 620 عدد انواع پیچ و مهره خارجی خودروهای سنگین به ارزش یک میلیارد و 900 میلیون ریال در این محموله وجود دارد و شایان ذکر است محموله از بنادر جنوبی کشور بارگیری شده است.

,

 

,

وی بیان کرد: در عملیاتی دیگر پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در پی کشف چندین محموله کانتینری قاچاق که به طور مستقیم از مبادی رسمی و با شیوه اظهار خلاف واقع، بداظهاری و کم‌اظهاری به مبدأ انبارهای واقع در شهر مشهد بارگیری شده بود، با جمع‌آوری اطلاعات مناسب و رصد خودروها از طریق سامانه در اختیار و متعاقباً با کار اطلاعاتی دامنه دار و مستمر در محور ورودی به شهرستان سبزوار یک دستگاه تریلی را شناسایی و توقیف کرد.

,

 

,

افشاری عنوان کرد: پس از بررسی مدارک و مستندات تعداد 69 هزار و 450 عدد انواع عروسک و لیزر به ارزش هفت میلیارد ریال کشف شد و به دلیل اینکه کالای موجود در کانتینر با برگ گمرکی و پروانه حمل مغایرت داشت کانتینر به همراه کالای مذکور تحویل مدیریت اموال تملیکی استان شد و پرونده به همراه راننده، مالک و رسید کالا به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سبزوار ارجاع شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه