اخبار داغ

خواننده محبوب آذربایجانی :

خود را یک آذربایجانیِ ایرانی می‌دانم/ من تُرکم را در اعتراض به توهین به قومیت‌ها خواندم

خود را یک آذربایجانیِ ایرانی می‌دانم/ من تُرکم را در اعتراض به توهین به قومیت‌ها خواندم
خواننده محبوب آذربایجانی گفت: بنده یک تُرک از دیار آذربایجانم و مقید به قوانین کشورم هستم و خود را یک ایرانی می‌دانم که با استقبال و نگاه باز مسئولان توانسته‌ام آهنگ‌های مورد علاقه همشهریانم را در قاب تلویزیون بخوانم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی پرمهر در گفت‌وگو با آناج در واکنش به برخی اظهار نطرها مبنی بر سوءاستفاده خوانندگان از عنوان «تُرک» برای کسب محبوبیت، ابراز داشت: گر تو بهتر میزنی بستان بزن، آنان که نقد می‌کنند همچون بنده شهامت داشته باشند و من تُرکم بخوانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: آن دیدگاه ضعیف و عقب مانده‌‌ای که در شهرستان‌ها وجود دارد در تهران حاکم نیست، بر خلاف شهرستان‌ها در پایتخت بهترین برنامه‌‌ها و شرایط را برای بنده ایجاد کرده‌اند تا بیایم در شبکه‌های مختلف آن آهنگی که دلم می‌خواهد را بخوانم، سخنم را بگویم و هیچ مشکلی هم پیش نیاید.

,

خواننده محبوب آذربایجانی با بیان اینکه اگر آهنگ‌هایی که در تهران می‌خواند را در شهر دیگری می‌‌سرود با نگاهِ محدود عده‌ای، برایش دردسر می‌شد، توضیح داد: بالاخره این هم یک صدایی از جوان ما هست، ماهم ناراحتیم که مثلا جریان فیتیله اتفاق افتاده و برای نمایان ساختن مخالفت‌مان با اهانت به قومیت‌ها، آهنگ «من ترکم» را خواندیم و مجوز آن را هم مسئولان صادر کردند.

,

وی در پایان تاکید داشت: بنده یک آذربایجانیِ ایرانیم و به وطن، زبان و هویتم علاقه دارم و در این سال‌ها توانسته‌ام با استقبال مسئولان در قاب تلویزیون آهنگ‌های تُرکی بسرایم و این همان زبانی است که رهبر انقلاب در دیدار با خانواده شهید زنده‌دل گفته‌اند به کودکانتان یاد دهید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه