اخبار داغ

شهردار بومهن:

روزانه 100 تن زباله در بومهن تولید می‌شود / شهر نیازمند خانه تکانی اساسی است

روزانه 100 تن زباله در بومهن تولید می‌شود / شهر نیازمند خانه تکانی اساسی است
شهر دار بومهن با بیان این‌که در شهری مانند بومهن روزانه صد تن زباله تولید می شود، از اهمیت زیباسازی و نظافت شهر تا پایان سال سخن گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سعید علی بخشی شهردار بومهن در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پردیس خبر پیرامون طرح نظافت نوروزی شهر با حضور مسئولین اظهار داشت: ما با اجرای این طرح بدنبال فرهنگ سازی هستیم، اگر دقت بکنید خیلی از کسانی که در این کار شرکت کرده اند خود مردم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی پردیس خبر,

وی گفت: در این طرح می خواهیم کمتر زباله تولید کنیم و به محیط زیست خود بیشتر بها بدهیم.

,

شهردار بومهن افزود: در گذشته به واسطه احترامی که برای همسایه قائل بودند علاوه بر منزل خود مقابل درب منازل آنها را هم نظافت میکردند اما متاسفانه الان این فرهنگ کمرنگ و باعث وفور زباله شده است.

,

علی بخشی خاطر نشان کرد: شهری مانند بومهن در طول شبانه روز چیزی حدود صد تن زباله تولید می کند که اگر این زباله از مبدا به تر و خشک تفکیک شود هم به اقتصاد خانواده ها و هم از لحاظ زیست محیطی برای خود شهروندان کمک خیلی مناسبی است.

,

وی متذکر شد: هدف ما در این طرح بحث فرهنگ سازی با کمک خود مردم است، حضور بنده و اعضای شورای شهر حضوری نمادین است و نقش پررنگ را مردم برعهده دارند.

,

شهردار بومهن اضافه کرد: این طرح نوروزی شهرداری است که قطعا می بایست پرسنل شهرداری با کمک مردم یک خانه تکانی اساسی برای شهر داشته باشند.

,

علی بخشی اظهار داشت: جمعه هر هفته تا زمان تحویل سال نو را بنده و اعضای شورای شهر در کنار مردم برای اجرای این طرح حضور خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه