اخبار داغ

با حضور بانوان شهر بهار صورت گرفت:

آسیب های فضای مجازی در بین زنان و دختران شهر بهار بررسی شد

آسیب های فضای مجازی در بین زنان و دختران شهر بهار بررسی شد
صبح امروز طی نشستی در محل بسیج خواهران شهرستان بهار در خصوص آسیب شناسی فضای مجازی در بین زنان بحث و تبادل نظر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، در  نشست آسیب شناسی فضای مجازی  که صبح امروز در بسیج خواهران شهر بهار برگزار شد، تعدادی از بانوان و دختران شهر حضور داشته و به ضرورت توجه بیش از پیش به شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و تاثیر آن بر فرهنگ و منش مردم شهر تاکید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

در این جلسه فاطمه کتابی مسئول بسیج خواهران شهرستان بهار با اشاره به این موضوع گفت: هم اکنون فضای مجازی به دومین عامل طلاق در کشور تبدیل شده ، چرا که این فضا موجب کم شدن گفتمان درون خانواده ها شده و وقتی که گفتمان در خانواده کم شود مهر و محبت کمتر شده و در نتیجه به طلاق عاطفی ختم خواهد شد.

,

کتابی ادامه داد: ما نمی توانیم حصار دور خود بکشیم و مانع ورود فضای مجازی در خانواده شویم ، اما در عین حال باید فرهنگ استفاده درست از این فضا را آموزش دهیم تا کمترین آسیب را ببینیم.

,

وی همچنین به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب فرمودند که من اگر رهبر نبودم مدیریت فضای مجازی را بر عهده می گرفتم؛ این سخنان اهمیت این فضا را به ما نشان می دهد.

,

کتابی ادامه داد: وقایع اخیر در کشور نشان داد که تهدید اول کشور فضای مجازی است ، دشمن از این طریق می خواهد روی اعتقادات ما کار کند.

,

وی با بیان نمونه هایی از کانالهای مخرب گفت: در برخی از کانالهای مخرب عرفان کاذب شکل گرفته و حتی برخی از این افراد ادعای خدایی می کنند و از طریق همین شبکه های اجتماعی افراد زیادی را به گرد خود جمع کرده اند.

,

وی اظهار داشت: ما باید بیشتر به شاد کردن مردم بپردازیم و به جنبه های شادی بخش توجه کنیم تا بتوانیم مخاطبین بیشتری را جذب کنیم. در مورد فضای مجازی باید بیشتر به مهره سازی و کادرسازی توجه کرد تا افراد با آگاهی بیشتر وارد این فضا شوند، چرا که هم اکنون در کنار تربیت خانواده یک تربیت پنهان از طریق فضای مجازی بر روی فرزندان ما در حال انجام است و ما باید بیش از پیش به آن توجه کنیم.

,

در ادامه جلسه در خصوص اجرای طرح آسیب های فضای مجازی در بین زنان و دختران در سطح شهر و در خصوص اینکه چه عملکردی می توان از طریق ادارات و ارگان های مختلف در این زمینه داشت، گفتگو شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه