اخبار داغ

زخم بی تدبیری برتن جاده های جنوب شرق؛

پل های نیمه تمام میاندران رکورددار پروژه‌های نیمه‌تمام کشور + تصاویر

پل های نیمه تمام میاندران رکورددار پروژه‌های نیمه‌تمام کشور + تصاویر
پل های نیمه کاره روستای میاندران بخش جازموریان در محور ارتباطی رودبارجنوب-ایرانشهر پس از گذشت چند سال بصورت نیمه کاره رها شده و تکمیل نشدن آن رفت‌ و آمد ساکنین جنوبشرق کشور را با مشکلات زیادی روبرو کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازرودبار ما؛وضعیت پروژه های عمرانی در بخش جازموریان شهرستان رودبارجنوب به گونه ای است که بیشتر آنان زخم چندین ساله کمبود اعتبار را بر تن نحیف و از نفس افتاده خود دارند و متاسفانه برخی از این پروژه ها حاصل بی برنامگی و بی تدبیری مسئولان در زمان اجرای پروژه ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

بهره برداری از  پل های محدوده روستای میاندران و ریگک بخش جازموریان  می تواند بار ترافیکی محور ارتباطی شهرستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان به شهرستان رودبارجنوب را کاهش دهد اما این پروژه همچنان به حال خود رها شده است و این تاخیر در صورتی هست که برای مسیر پرتردد  فقط یک‌ راه ورودی و خروجی وجود دارد.

,

, ,

جاده ارتباطی زهکلوت استان کرمان و شهرستان ایرانشهر استان سیستان وبلوچستان حدفاصل روستای میاندران به طول ۲۰ کیلومتر آن بیش از ۲۱ سال است که نیمه کاره رها شده و مردم این شهرستانها هنوز باید چشم انتظار اعتبار و اولویت لازم باشند.

,

, ,

شنیده ها حاکی است: نبود منابع مالی لازم، فرایند تکمیل این پروژه مهم را ناقص گذاشته است.

,

وقتی که برای اولین بار در این محور ارتباطی رانندگی می کنید با تابلو های مثل کارگران مشغول کارند روبرو می شوی کارگرانی که فقط بر روی تابلو چندین سال است مشغول کارند این وعده های مسئولین فقط باعث شده است چندین خانواده در طول این سالها عزادار عزیزانشان باشند و پارکینگ ها هم پر شود از خودروهای واژگون شده ی که دیگر به کار نمی آیند.

,

 

,

, ,

وحشت خطر تصادف با پل های نیمه کاره در این جاده خاکی  به گونه ای است که اکنون هر مسافری با یک بار سفر به این خطه ترجیح می دهد که هیچگاه دوباره به این منطقه سفر نکند .

,

علی ای حال،هیچ توجهی به این جاده نمیشود سالهاست که پلهای این جاده نیمه کاره رها شدند و اب نما های این جاده از امواج سونامی بدتر هستند و انگار خرابه های هزار سال قبل هست.

,

, ,

حال با این شرایط امیدواریم این پل های  ناتمام و دیگر پروژه های ناتمام شهری به پایان برسد و کمی از مشکلات این شهر برطرف شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه