اخبار داغ

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

کارنامه درخشانی در تحقق شعار سال نداشته ایم/همچنان دغدغه اشتغال و معیشت وجود دارد

کارنامه درخشانی در تحقق شعار سال نداشته ایم/همچنان دغدغه اشتغال و معیشت وجود دارد
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت : واقعیت این است که علی رغم همه اقدامات انجام شده کارنامه درخشانی در تحقق شعار سال نداشته ایم و اکنون در حالی سال را پشت سر می گذرانیم که وارد ماه پایانی سال شده ایم و همچنان دغدغه اشتغال ، معیشت وجود دارد و متاسفانه محصولات و تولیدات داخلی شرایط مطلوبی ندارند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با کرمان۱۴۰۰ در رابطه با میزان محقق شدن شعار سال اظهار داشت : وقتی صحبت از اشتغال ، اقتصاد و تولیدات داخلی می شود برآیند اقدامات انجام شده باید خود را به نحوی نشان دهد و این امکان وجود داشته باشد تا ما بتوانیم یک ارزیابی نسبتا مطلوبی را از مجموع شرایط داشته باشیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرمان۱۴۰۰,

وی گفت : اما واقعیت این است که علی رغم همه اقدامات انجام شده کارنامه درخشانی در تحقق شعار سال نداشته ایم و اکنون در حالی سال را پشت سر می گذرانیم که وارد ماه پایانی سال شده ایم و همچنان دغدغه اشتغال  ، معیشت وجود دارد و متاسفانه محصولات و تولیدات داخلی شرایط مطلوبی ندارند .

,

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : در مجموع ما نتوانسته ایم به چشم اندازهای مورد نظر در تحقق شعار سال دسترسی پیدا کنیم  و این یک واقعیت کلی است ولی از طرفی هم نمی خواهیم اقدامات انجام شده را نادیده بگیریم که نتوانسته ایم به نوعی بستر را برای تحقق شعار سال فراهم کنیم .

,

کمالی پور با اشاره به این که استان کرمان نسبت به استان های دیگر در این حوزه شرایط بهتری داشته است ؛ عنوان کرد : استان کرمان حداقل ایده ها ، افکار و نهایتا مثلث توسعه اقتصادی و به کار گرفتن معین های اقتصادی را در دستور کار داشته است.

,

وی ادامه داد :  گرچه این ها هم هنوز عملکرد خود را نشان نداده اند اما اقداماتی در حوزه تئوری انجام شده و همین امر استان کرمان را از سایر استان های کشور متمایز کرده است و با فکر و ایده نو توانسته اند اقتصاد مقاومتی را محقق کنند .

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت : در برخی از نقاط استان مثل قلعه گنج ، شهداد و گلبافت یکسری اقداماتی انجام شده است اما در مجموع شرایط آرمانی که مد نظر باشد نیست ولی استان کرمان با همه اتفاقات که در کشور افتاده رتبه بهتری دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه