اخبار داغ

فرماندار خرمدره:

خرید کالای خارجی،بیکاری بیشتر جوانان کشورمان را فراهم می کند/لزوم توجه به خرید کالاهای داخلی

خرید کالای خارجی،بیکاری بیشتر جوانان کشورمان را فراهم می کند/لزوم توجه به خرید کالاهای داخلی
فرماندار خرمدره گفت: خرید کالای خارجی باعث رونق اقتصادی در دیگر کشور ها و بیکاری بیشتر جوانان کشورمان را فراهم و خروج ارز از کشور می شود، باید اطلاع رسانی در خصوص اقلام مصرفی صورت گیرد تا مردم بدانند با خرید هر کالای خارجی گره اشتغال مملکت را کور می کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض سحر، حجت محمدی در این جلسه  ستاد تنظیم بازار ضمن تقدیر از مجموعه اقدامات انجام شده اعضای ستاد تنظیم بازار در نوروز سال ۹۵ اظهار امیدواری کرد:  امسال نیز کالاهای اساسی مصرفی خانوارها به میزان کافی و با قیمت مناسب و دسترسی آسان در اختیار مردم قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض سحر،,

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش بازار در تامین نیازهای اساسی مردم رضایتمندی مردم را در تهیه محصولات با کیفیت را مهمترین هدف و اولویت ستاد برشمرد.

,

فرماندارخرم دره با اشاره به مراسم چهارشنبه سوری آخر سال نیز گفت: باتوجه به برگزاری همه ساله این مراسم در روز های پایانی سال  آمادگی دستگاه های خدمات رسان برای حاکمیت آرامش در این روزها از ضروریات است.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان خرم دره بر ضرورت برخورد اتاق اصناف با فروشندگان غیر مجاز در سطح شهرستان با هماهنگ اماکن نیروی انتظامی تاکید کرد.

,

محمدی  همچنین در این جلسه بر استمرار فعالیت واحد بازرسی اداره صنعت معدن وتجارت و نیز اتاق اصناف در قالب گشت های سیار با هدف حضور محسوس و قابل لمس برای مردم بر بازار و در صورت تخلف برخورد با متخلفین احتمالی تاکید کرد.

,

رییس ستاد تنظیم بازار شهزستان خرم دره ،تصریح کرد : کشیک بندی واحد های صنفی تامین کننده از جمله واحد های صنفی ،میوه و تره بار، رستوران،و نانوایی ها و ... قبل از آغاز سال نو نیز باید در دستور کار قرار گیرد .

,

محمدی جهت تنظیم بازار و قیمت ها میوه و گوشت قرمز و گوشت سفید از جهاد کشاورزی خواست همانند سال گذشته توزیع این اقلام در چند نقطه شهری و روستایی در روز های پایانی سال و عید نوروز این کار با نصب بنر و قیمت مناسب اطلاع رسانی و توزیع شود.

,

وی افزود: باید گشت گروهی متشکل از نمایندگان فرمانداری، بهداشت محیط ،اتاق اصناف،  صنعت ،معدن وتجارت و تعزیرات و سایر ادات مرتبط از مجتمع غزال به منظور رفع نواقصات  در راستای پذیرایی بهتر مسافرین نوروزی نیز تشکیل شود.

,

فرماندار خرم دره با بیان اینکه یکی از اهداف دولت حمایت از تولید داخلی واشتغال است گفت: خرید کالای خارجی باعث رونق اقتصادی در دیگر کشور ها و بیکاری بیشتر جوانان کشورمان را فراهم و خروج ارز از کشور می شود،  باید اطلاع رسانی در خصوص اقلام  مصرفی صورت گیرد تا مردم بدانند با خرید هر کالای خارجی گره اشتغال مملکت را کور می کنند.

,

محمدی با اشاره به ضرورت ساماندهی جمعه بازار گفت: شهرداری و شورا بایدبه منظور ساماندهی سبزی فروشان، میوه فروشان و جمعه بازار تا ۱۵ اسفند نسبت به جانمایی صورت گرفته  و نقل مکان اقدام نمایند.

,

وی از استقرار اداره تعاون روستایی شهرستان طی هفته آینده خبرداده گفت: امیدواریم با استقرار این اداره  شهرستان بتواند از خدمات آن بهرمندشود.

,

محمدی با اشاره به نقش بازار در تامین سلامت مردم، تصریح کرد: برخی از دستگاه‌های عضو ستاد راکد هستند که این خیانت به مردم بوده و برازنده مدیریت نیست.

,

فرماندار خرم دره با تاکید بر اینکه وضعیت نانوایی های برازنده این شهرستان نیست، اظهار کرد با نانوایی‌هایی که با آردی که برای دام مصرف می‌شود نسبت به پخت نان اقدام می‌کنند باید به شدت برخورد شود.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان خرم دره با تاکید بر اینکه یکی از منابع آلوده کننده موادغذایی همین نان هایی کپک‌زده می باشد افزود: بازرسی اصناف در این حوزه زیاد خوب نیست  و باید همت بیشتری باشد.

,

 انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه