اخبار داغ

رئیس تعاون روستایی استان قزوین عنوان کرد؛

تثبیت نرخ‌ میوه‌های شب عید/ اجازه هیچگونه افزایش قیمت را نمی‌دهیم

تثبیت نرخ‌ میوه‌های شب عید/ اجازه هیچگونه افزایش قیمت را نمی‌دهیم
رئیس اداره تعاون روستایی استان قزوین گفت: اجازه هیچ نوع افزایش قیمت در بازار میوه شب عید را نمی‌دهیم چراکه تمام این اقلام توسط ستاد تنظیم بازار تامین می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود محمودی رئیس اداره تعاون روستایی استان قزوین در گفت‌وگو با شاخص، با اشاره به وضعیت میوه شب عید اظهار کرد: یکی از وظایفی که سازمان تعاونی روستایی در ستاد تنظیم بازار بر عهده گرفته، بحث تامین میوه شب عید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

وی افزود: در ایام پایانی سال معمولا به دلیل تقاضای بالا برای میوه، با افزایش قیمت به ویژه میوه‌های اصلی مانند سیب و پرتقال مواجه هستیم.

,

رئیس اداره تعاون روستایی استان قزوین ادامه داد: ستاد تنظیم بازار و در راستای آن سازمان تعاونی روستایی برای تامین میوه مورد نیاز شب عید در کشور و استان‌ها وارد عمل شده است.

,

محمودی اضافه کرد: به کلیه هم‌استانی‌ها این اطمینان را می‌دهیم که در سال جاری از افزایش هر گونه قیمت میوه شب عید به ویژه سیب و پرتقال جلوگیری می‌کنیم.

,

این مسوول عنوان کرد: اجازه افزایش قیمت در بازار میوه شب عید را نمی‌دهیم چراکه تمام این اقلام توسط ستاد تنظیم بازار تامین می‌شود.

,

وی توضیح داد: سیب مورد نیاز در شب عید به طور مستقیم از استان آذربایجان غربی و پرتقال تامسون از استان مازندران خریداری در سردخانه‌ها ذخیره شده که

,

از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

,

غرف توزیع میوه شب عید جانمایی می‌شود

, غرف توزیع میوه شب عید جانمایی می‌شود,

رئیس اداره تعاون روستایی استان قزوین بیان کرد: قیمت میوه شب عید در ستاد تنظیم بازار بر اساس قیمت کف بازار مصوب خواهد شد.

,

محمودی با اشاره به وضعیت مناسب خرید، حمل و ذخیره سازی سیب و پرتقال تامسون، اظهار کرد: غرف توزیع میوه شب عید با مشارکت تشکل‌های تعاونی و صنوف معرفی شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایجاد خواهد شد.

,

این مسوول بر توجه جدی به مناطق کم درآمد، حاشیه شهرها، مراکز بخش ها، دهستان ها و روستاهای پرجمعیت در جانمایی غرف تاکید کرد.

,

وی گفت: تمامی غرف عرضه میوه تنظیم بازار شب عید در مرکز شهر قزوین و سایر مناطق با بهترین شکل و نصب پلاکارد تجهیز و استقرار خواهند یافت.

,

رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین تصریح کرد: ناظرین غرف توزیع میوه از سوی سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیریت تعاون روستایی انتخاب و معرفی می شوند.

,

وی سهمیه میوه شب عید برای شهرستان قزوین را ۵۰ درصد ، ۱۴٫۵ درصد شهرستان تاکستان، ۱۶ درصد شهرستان البرز، ۹ درصد شهرستان بوئین زهرا، ۷ درصد شهرستان آبیک و ۳٫۵ درصد شهرستان آوج عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه