اخبار داغ

ضرورت ساماندهی بازار در آستانه عید نوروز

ضرورت ساماندهی بازار در آستانه عید نوروز
در آستانه عید نوروز نظارت بربازار وثبات قیمت امری مهم وضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار زاگرس، اسفند ماه همیشه حال وهوای بهار وعید دارد ودراین ماه همه چیز رنگ وبویی دیگر داردکه باعث می شود تا مردم حال وهوای بهاری  دراین ماه داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار زاگرس,

بازار در اسفند ماه گویی جان تازه می گیرد وهمه ی مغازه داران بعد از بیدار شدن از خواب زمستانی دوباره حال وهوای بهاری دارند وهمه سرگرم خرید وفروش هستند.

,

چیزی که دراین خصوص اهمیت دارد ساماندهی بازار به سوی ثبات قیمت ها به نفع مردم است تا مردم حداقل دراین ماه طعم گرانی را کمتر احساس کنندوبا دست باز به سوی عید نوروز بروند.

,

حجت السلام احمد امرایی امام جمعه چرداول درگفتگو با خبرنگار دیار زاگرس گفت:امسال شاهد گرانی برخی کالا وفشار اقتصادی به خصوص به مردم استان ایلام بودیم که شایسته مردمی که درراه انقلاب رشادت ها و شهدای زیادی دادند نیست.

,

وی افزود:نظارت بربازار وثبات قیمت ها امری که مسئولین باید مدنظر داشته وودراین خصوص نظارت بیشتری داشته باشند.

,

امام جمعه چرداول تصریح کرد:گرانی فروشی وعدم کیفیت برخی کالاها از جمله مواردی هستند که باعث ناراحتی مردم شده ومسئولین باید برآن نظارت کنند.

,

, ,

امسال متاسفانه شاهد عدم ثبات در بازار ودر نتیجه آن گرانی کالاها بودیم که به قول معروف چوب آن را مردم می خوردند واین مردم بودن که از لحاظ آسیب می دیدند.

,

اکبرزاده یکی از مغازه داران چرداولی در گفتگو با خبرنگار دیار زاگرس گفت:در آستانه عید نوروز قیمت برخی کالاهابسیار بالاست ودراین خصوص حتی تهیه آن برای مغازه داران بسیار سخت است.

,

وی افزود:برای تنظیم بازار شب عید نظارت شبانه روزی و تهیه اقلام ضروری ودراختیار گذاشتن آن در اختیار مردم از جمله کارهای مهمی است که می توان برای ثبات قیمت انجام داد.

,

"نوراله منصوری" رئیس اتاق اصناف چرداول گفت:در آستانه عید نوروز بر بازار نظارت شبانه روزی انجام خواهد شد.

,

وی افزود:درخصوص نظارت برقیمت ها با متخلفان برخورد وبه مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه