اخبار داغ

فرمانده دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای غواص:

باید پشت سر ولایت با همان اخلاص و ایثار و فداکاری رزمندگان بایستیم

باید پشت سر ولایت با همان اخلاص و ایثار و فداکاری رزمندگان بایستیم
رزمندگان ما تمرینات طاقت فرسایی را انجام دادند که بتوانند از اروند عبور کنند.پیام شهدا اینست که باید پشت سر ولایت با همان اخلاص و ایثار و فداکاری بایستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد؛ یادواره شهدای غواص در سالن اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

این یادواره میزبان خانواده شهدای گرانقدر شهید حسین خرازی و شهید محسن حججی بود.

در این برنامه براتی رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استان رهبر معظم انقلاب را شهید زنده خواند و گفت: این برنامه ها فرصتی است تا سر تعظیم فرود آوریم و یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم. دانشگاه جامع علمی کاربردی را می توان دانشگاهی انقلابی دانست چراکه بعد از انقلاب متولد شد. این دانشگاه انقلابی است در فهم و عملیاتی کردن تکنولوژی، انقلابی است در عرصه دوره های رقابتی و انقلابی است در کسب اطلاعات عمومی.



در ادامه حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل زاده معاون رادیوی سراسری معارف جمهوری اسلامی ایران به موضوع امنیت و آرامش اشاره کرد و شهادت ماموران نیروی انتظامی و بسیجیان را تسلیت گفت و تصریح کرد: در دوران غربت اسلام ما سه وظیفه داریم: یکی اینکه نان را به نرخ روز نخوریم و مراقب باشیم حزب باد نشویم. دوم اینکه در دین شبهه ایجاد نکنیم و سوم اینکه با عملمان مردم را هدایت کنیم نه با زبانمان.


سردار کریم نصر از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز در این یادواره جایگاه والای شهدا را تبیین کرد و ابراز داشت: سقوط هواپیمای آسمان را تسلیت می گویم و یک تبریک هم دارم به جهت حضور تماشایی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن. عملیات های آبی خاکی ما در دوران دفاع مقدس از عملیات خیبر آغاز شد.


نصر بیان داشت: رزمندگان ما تمرینات طاقت فرسایی را انجام دادند که بتوانند از اروند عبور کنند. رزمندگان ما در سد و رودخانه کارون و دز و ... و در سرمای خوزستان که به استخوان می رسد تمرین انجام دادند تا هم بتوانند تجهیزات خود را حفظ کنند و هم از روخانه عبور کنند. این توانمندی و آمادگی جسمی ساعت ها طول کشید. در آن دوران اخلاص و ایثار و فداکاری یک مجموعه شده بودند. پیام شهدا اینست که باید پشت سر ولایت با همان اخلاص و ایثار و فداکاری بایستیم.



احمدرضا پیش بین، رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز به قیام مهدوی اصلی اشاره داشت و ابراز کرد: شاید خیلی از شهدا در دوران رجعت برگشتند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه