اخبار داغ

دادستان شهرستان آبیک:

مردم آبیک در اغتشاشات اخیر هوشیارانه عمل کردند/پیگیری پرونده‌های اجساد مجهول الهویه

مردم آبیک در اغتشاشات اخیر هوشیارانه عمل کردند/پیگیری پرونده‌های اجساد مجهول الهویه
دادستان شهرستان آبیک گفت:از سال‌های 88 تاکنون چندین پرونده کشف جسد مجهول الهویه در دادسرای آبیک مفتوح است با توجه به تحقیقات صورت گرفته محل وقوع قتل‌ها و هویت افراد مشخص نیست اما چون جسد در این شهرستان کشف شده است ما مکلف به بررسی پرونده‌ها هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نگاه آبیک، سعید احمدزاده دادستان شهرستان آبیک صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک برگزار شد، با اشاره به برقراری امنیت در این شهرستان اظهار کرد:  دشمنان انقلاب و نظام زمان اغتشاشات در سراسر کشور فراخوان های مکرری نیز برای مردم آبیک صادر می‌کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک,

وی افزود: هرچند اغتشاشگران در دیگر شهرها توانستند عده‌ای از جوانان را فریب دهند و با خود همراه کنند اما مردم بصیر و فهیم شهرستان آبیک به دعوت معاندان گوش نداده و فریب دشمنان نظام را نخوردند.

,

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک تصریح کرد: حضور پررنگ تمامی ارگان‌های نظامی و انتظامی اعم از نیروی انتظامی، بسیج و سپاه جهت برقراری امنیت در شهر  قابل مشاهده بود و رضایت مردمی را به دنبال داشت.

,

احمدزاده اضافه کرد: بسیاری از مردم با مراجعه به دادسرا  از برقراری امنیت کامل و پایدار در شهرستان آبیک بدون  هیچ‌گونه خدشه و تجمعی در ایام اغتشاشات ابراز رضایت کردند.

,

وی با اشاره به چندمورد شعار نویسی اعلام کرد: در زمان اغتشاشات دو جوان ۱۹ ساله حین شعارنویسی توسط ناجا و سپاه شناسایی و دستگیر شدند که با توجه به تحقیقات صورت گرفته تحت تأثیر مجری فراری و چالش ری‌استارت قرار گرفته بودند.

,

این مسئول بیان کرد: در ایام اغتشاشات گشت‌های محسوس و نامحسوسی توسط نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین بسیجیان صورت گرفت که امنیت پایداری را در شهر ایجاد کردند.

,

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک در پاسخ به این پرسش که آیا آبیک حیاط خلوت مجرمان است، عنوان کرد: متاسفانه همچنان آبیک حیاط خلوت مجرمان است به ویژه در موضوع سرقت و دزدی و این مشکل در تمامی شهرستان های مرزی که با استان‌های دیگر هستند، وجود دارد.

,

وی با اشاره  به چند پرونده کشف جسد مجهول‌الهویه اظهار کرد: از سال‌های ۸۸ تاکنون چندین پرونده کشف جسد مجهول الهویه در دادسرای آبیک مفتوح است با توجه به تحقیقات صورت گرفته محل وقوع قتل‌ها و هویت افراد مشخص نیست اما چون جسد در این شهرستان کشف شده است ما مکلف به بررسی پرونده‌ها هستیم.

,

احمدزاده اضافه کرد: تا زمان مشخص شدن ابهامات پرونده‌ها تحقیقات ادامه دارد و اگر پس از تحقیقات محل دقیق وقوع جرم محرز شود، پرونده به دستگاه قضایی محل وقوع جرم ارجاع داده می‌شود.

,

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: پرونده جسد نوزاد ۳ ماهه که در بالای اتوبان شهرستان آبیک کشف شده بود، در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک تشکیل شده و تحقیقات در خصوص کشف هویت نوزاد و مسائل مرتبط با آن ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه