اخبار داغ

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز:

پدیده کراش‌یابی برای ابتذال دانشگاه، ترویج فساد و هتک حیثیت دانشجویان است

پدیده کراش‌یابی برای ابتذال دانشگاه، ترویج فساد و هتک حیثیت دانشجویان است
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت:موضوع قبیح کراش‌یابی جهت ابتذال فضای مجازی دانشگاه‌هاست و موجب ترویج فساد، بی بند وباری و البته هتک حیثیت برخی دانشجویان می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛شاهین بهداروند جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با رهیاب، بیان کرد: همانطور که رهبر انقلاب بارها تاکید کرده اند دانشگاه مبدأ تحول جامعه و مهمترین محل تربیت مدیران آینده کشور است، محلی است که به گفته ی امام راحل اگر فاسد شود جامعه ای را به فساد می کشاند، و این مهم سالم بودن فضای علمی، فرهنگی و اخلاقی دانشگاه را در جهت رشد و تعالی آن و متعاقبا جامعه ی ایران اسلامی می طلبد.

وی ادامه داد: اما مع الاسف در همین راستا شاهد برخی بی توجهی های مسئولین داخل و بیرون دانشگاه به مسائل و مشکلات قشر جوان دانشجو از یک سو و از سوی دیگر سوء استفاده افراد ناآگاه و گاه مغرض هستیم که منجر به بروز برخی مشکلات برای فضای دانشگاه ها من جمله دانشگاه شهید چمران اهواز شده است.

بهداروند اظهار کرد: از جمله این مشکلات که متاسفانه در طی چند سال اخیر به شکلی تقریبا هماهنگ و مشکوک دامن دانشگاه ها را گرفته است موضوعاتی قبیح و سخیف همچون #کراش یابی جهت ابتذال فضای مجازی دانشگاه هاست که نه تنها باعث دور شدن دانشگاه از رسالت اصلی خود بلکه موجب ترویج فساد، بی بند وباری والبته هتک حیثیت برخی دانشجویان می شود که این مسئله همت بیشتر مسئولان را جهت برخورد با عوامل این اقدامات هتاکانه و البته بسترسازی مناسب در زمینه های علمی ،فرهنگی ، ورزشی و... برای رفع نیازهای دانشجویان می طلبد.

وی همچنین با انتقاد از برخی اقدامات معدودی از مسئولین دانشگاه گفت: متاسفانه برخی مسئولین دانشگاه و به خصوص در معاونت فرهنگی دانشگاه یا از روی غرض و یا از روی جهل به دنبال بسط نگاه سیاست زده و تحزب گرای اصلاح طلب اصولگرای خود در فضای دانشگاه شهید چمران هستند تا شاید بتوانند با سیاسی بازی از آب گل آلودی که خود آلوده کرده اند ماهی بگیرند، که #نظرسنجی اخیر معاونت فرهنگی دانشگاه را در فضای مجازی دانشگاه می توان در راستای همین نگاه سیاست زده و غیرمسئولانه تعریف کرد که نتیجه ای جز مسموم کردن فضای فرهنگی و سیاسی دانشگاه نمی تواند داشته باشد.

بهداروند گفت: همه این موارد در حالی است که متاسفانه به خصوص در طی یکی دو سال اخیر معدودی از اساتید دانشگاه نیز در فضاهایی یکطرفه و بدون حضور تفکر و زبان مخالف خود ارزش های اسلامی و انقلابی را مورد توهین و تخریب ناعادلانه و غیرمنصفانه قرار می دهند که این در شان دانشگاهی که با نام سردار عزیز مصطفی چمران مزین شده است نیست.

وی افزود: اگر این اقدامات نابه جا ادامه یابد و برخی مسئولین هم با سکوت های نابه جا و یا احیانا همراهی کردن های خلاف اخلاق باعث تخریب فضای علمی،فرهنگی و اخلاقی دانشگاه شوند قطعا با پاسخ محکم و مستقیم دانشجویان آزاده و دلسوز دانشگاه رو به رو خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه