اخبار داغ

فرماندار جوین تاکید کرد:

لزوم تسهیل امور اداری برای افزایش سرمایه گزاری در شهرستان جوین

لزوم تسهیل امور اداری برای افزایش سرمایه گزاری در شهرستان جوین
فرماندار جوین گفت: مدیران دستگاه های اجرایی برای رونق اقتصادی شهرستان، سعی کنند، امور اداری برای سرمایه گذاران را تسهیل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آل نور ،فرماندار جوین صبح امروز در مراسم افتتاحیه بازار بزرگ شهر نقاب اظهار داشت: اجرای این پروژه بزرگ در شهرنقاب رونق اقتصادی و اشتغال زایی ۱۰۰ نفر به طور مستقیم و۵۰۰ نفر به طور غیر مستقیم را ایجاد می کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آل نور,

 

,

وی افزود: با اشاره به  اینکه سرمایه گذاری صاحبان این پروژه در پایه گذاری اقتصاد مقاومتی قابل تحسین است، چرا که این سرمایه گذاری، رونق اقتصادی را در شهرستان جوین به ارمغان می آورد. 

,

 

,

جمشیدی تصریح کرد: به دستگاههای اجرایی توصیه می شود، در مراجعه سرمایه گذاران به ادارات سعی کنند، امور اداری برای سرمایه گذاران را تسهیل کنند. 

,

 

,

فرماندار جوین بیان داشت: دولت در واگذاری تسهیلات اشتغال زایی به متقاضیان به ویژه در روستاها اقدامات مطلوبی انجام داده، که با عث رونق اقتصادی در روستاها می شود.

,

 

,

در ادامه یکی از شرکای بازار بزرگ شهر نقاب گفت: طرح بازار بزرگ شهر نقاب با استفاده از آخرین تکنیک ها و طرح های  بازارهای جهانی احداث شده است. 

,

 

,

نقابی تصریح کرد: بازار بزرگ شهر نقاب در دوطبقه با ۱۵۰۰ متر زیر بنا و۳۰۰۰ متر محوطه و پارکینگ، با سرمایه ای معادل ۶۵ میلیارد ریال  و به منظوررونق اقتصادی در شهرستان احداث شده است.

,

 

,

وی در پایان  مردم شهرستان مقیم مراکز استانها وشهرستان ها و حتی جوینی های مقیم خارج از کشور در خواست کرد سرمایه خود را برای رونق اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی به موطن اصلی خود شهرستان جوین (شهر نقاب)  گسیل کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه