اخبار داغ

وصله دوزی معابر چهل تیکه بندرعباس؛

سنگ اندازی سازمان های خدمات رسان در نوسازی بافت فرسوده بندرعباس

سنگ اندازی سازمان های خدمات رسان در نوسازی بافت فرسوده بندرعباس
آسفالت های وصله دار خیابان های بندرعباس شهروندان از را به ستوه آورده و مسئولان با موکول کردن عملیات نوسازی بافت فرسوده شهری به پایان یافتن عملیات لوله گذاری و تجهیزات شهری از بار مسئولیت شانه خالی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ وضع ظاهری خیابان ها و تلاش برای زیباسازی آن نشانگر دغدغه های مسئولان مربوطه برای افزایش رفاه مردم است و حق هر شهروندی استفاده از حداقل این امکانات رفاهی چون برخورداری از خیابان های صاف و یکدست است؛ گویی این حداقل ها برای رفاه شهروندان بندرعباسی کمتر از این معیارها است چرا که آنان از داشتن یک خیابان هموار حتی در مناطق نوساز شهر نیز محروم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

آسفالت های وصله دار خیابان ها همه استفاده کنندگان از راه ها را به ستوه آورده است چرا که رانندگی در این خیابان های مملو از پستی و بلندی غیر ممکن است و با آسیب رساندن به سیستم جلوبندی خودرو هزینه زیادی را روی دست افراد می گذارد و رانندگان را مجبور به انحراف به طرفین می کند که تغییر ناگهانی مسیر نقص قانون است و موجب خسارت مالی به سایر استفاده کنندگان از راه می شود.

,

به جرات می توان گفت که بی کیفیتی خیابان ها عمده علت تصادفات درون شهری است؛ بی توجهی مقامات مسئول در این زمینه بسیار حیرت برانگیز است چرا که آنان نیز چون سایر افراد از همین خیابان ها برای تردد استفاده می کنند و به این مسئله توجهی ندارند.

,

رشد قارچ گونه چاله های خیابان ها

, رشد قارچ گونه چاله های خیابان ها, رشد قارچ گونه چاله های خیابان ها,

اسکندر پیشدار، یکی از شهروندان بندرعباسی در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به رشد قارچ گونه خرابی خیابان ها، بیان کرد: خرابی ها، گودی و چاله های خیابان ها به سرعت در حال افزایش است و ترمیم نشدن ناهمواری های قدیمی و کندن خیابان ها توسط ارگان های تاسیساتی این روند رشد را تسهیل می کند.

, هرمز,

این شهروند با تاکید بر تاثیر این مسیرهای صعب العبور بر روی استفاده کنندگان راه، گفت: آسفالت های نامناسب شهر همه رانندگان را کلافه کرده است چرا که هر مسیری را برای عبور انتخاب می کنیم با سرعت گیرهای غیر استاندارد و پستی بلندی های زیادی مواجه می شویم که با بی تدبیری مسئولان همچنان در جای خود باقی هستند.

,

پیشدار در ادامه بیان کرد: سازمان آب و فاضلاب مدام در حال تخریب آسفالت خیابان ها است و پس از پایان کار نیز آن را به حال خود رها می کنند یا به شیوه ای آن را تعمیر می کنند که وضع راه را آشفته می کند.

,

وی با اشاره به خرابی معابر و کوچه ها، خاطرنشان کرد: این مسئله تنها به خیابان ها محدود نمی شود و وضعی بدتر از آن را می توان در کوچه ها مشاهده کرد و باید گفت در این زمینه خود شهروندان نیز مقصر هستند و با تعمییرات سیستم فاضلاب منازلشان موجب خرابی کوچه می شوند.

,

, ,

اختصاص بودجه 51 درصدی به خدمات عمرانی 

, اختصاص بودجه 51 درصدی به خدمات عمرانی , اختصاص بودجه 51 درصدی به خدمات عمرانی ,

پرویز سالاری، عضو شورای شهر بندرعباس در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اینکه وضعیت معابر همه مردم شهر را آزار می دهد، اظهار کرد: تا پیش از این هر کدام از دستگاه های خدمات رسان، نظیر آب و فاضلاب، مخابرات و اداره برق که معابر را برای انجام کار می کندند، خود نیز باید آن را ترمیم می کردند که این مسئله و عدم تخصص این ارگان ها موجب پدید آمدن آسفالتی ناهمگون می شد.

, هرمز,

عضو شورای شهر در ادامه افزود: از سال گذشته برای بهبود شرایط معابر تصمیم بر این شد که این سازمان ها پس از پایان کار، هزینه ترمیم سطح راه را به شهرداری که متولی این کار است و در این زمینه تخصص دارد، پرداخت کنند.

,

سالاری با اشاره به اختصاص بودجه 51 درصدی به بخش عمرانی، تصریح کرد: برای روکش و بهسازی خیابان ها و معابر شهری، 51 درصد از بودجه شهرداری به بخش عمرانی اختصاص یافته است و از ابتدای امسال به طور جدی ترمیم خیابان ها آغاز خواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد: نوسازی بافت فرسوده شهری تا پایان نیافتن عملیات لوله گذاری سیستم فاضلاب و سایر تجهیزات شهری انجام نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه