اخبار داغ

عضو شورای شهر تربت حیدریه:

شهردار برای پیاده کردن برنامه‌های شورای شهر اقدامی ملموس انجام نداده است

شهردار برای پیاده کردن برنامه‌های شورای شهر اقدامی ملموس انجام نداده است
رییس شورای شهر تربت حیدریه گفت: برنامه های شورای شهر به شهردار اعلام شده ولی در این مدت اقدامات ملموسی دیده نمی‌شود، همچنین بدهی های شهردای به افراد حقیقی و حقوقی لازم است به تفکیک مشخص و برای پرداخت آنها اولویت بندی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، نادر سلیمانی صبح امروز در نشست مشترک شورای شهر تربت حیدریه با فرماندار و معاونین وی، با تاکید بر لزوم حفظ جایگاه شورا، گفت: شورای اسلامی شهر بعنوان نمایندگان قانونی مردم توقع دارد از اتفاقات و اقداماتی که در سطح شهر صورت می‌گیرد مطلع باشد و ادارات و سازمانها حداقل برنامه‌هایی را که در سطح شهر قرار است اجرا کنند به اطلاع شورای اسلامی شهر هم برسانند و جایگاه شورا را حفظ کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی بر لزوم برنامه‌ریزی و تصمیم گیری جمعی تاکید کرد و بیان داشت: در جهت تسریع در رونق و آبادانی شهر لازم است تصمیمات با خرد جمعی گرفته شود.

,

 

,

سلیمانی گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو هستیم و از شهردار می خواهیم تا تمهیدات و برنامه های مناسبی را برای این ایام در نظر داشته باشند و فضای شاد و مفرحی را برای شهروندان و مسافرین نوروزی فراهم کند، همچنین نسبت به پرداخت حقوق معوق پرسنل از طریق فروش اوراق و درآمدهای دیگر اقدام کنند.

,

 

,

رئیس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه بیان کرد: همچنین از دستگاه های متولی انتظار است مانند سالهای گذشته و حتی بهتر از آن نسبت به پذیرایی، راهنمایی و معرفی شهر تربت حیدریه به مسافرین و زائرین نوروزی اهتمام ورزند.

,

 

,

معاون استاندار و فرماندار شهرستان تربت حیدریه در این جلسه اظهار کرد: در خصوص حفظ جایگاه شورای اسلامی شهر بارها در جلسات شورای اداری شهرستان به این موضوع اشاره و تاکید شده و بر این عقیده ایم که اگر به دنبال حفظ جایگاه و احترام هستیم نباید رفتاری تقابلی داشته باشیم، بلکه باید ارتباطات دو سویه و تعاملی باشد.

,

 

,

احمدعلی موهبتی، تعامل، همکاری، حمایت و یکصدایی مدیران را اصلی ترین و مهمترین راه توسعه شهر عنوان کرد و افزود: باید سرمایه گذاران را رو به جلو هدایت کنیم و برای آنان طرح های تشویقی در نظر بگیریم.

,

 

,

در ادامه رئیس کمیسیون خدمات شهری به برخی اقدامات کمیسیون اشاره و گفت: برنامه های شورای شهر به شهردار اعلام شده ولی در این مدت اقدامات ملموسی دیده نمی‌شود، همچنین بدهی های شهردای به افراد حقیقی و حقوقی لازم است به تفکیک مشخص و برای پرداخت آنها اولویت بندی شود.

,

 

,

احمد وطندوست تصریح کرد: باید در بحث توافقات املاک برنامه جامعی تدوین شود و بازگشایی مسیر ها به شکلی باشد که برای شهر و شهروندان مفید فایده باشد.

,

 

,

وطندوست به برخی دیگر از مواردی که باید شهردار به آنها اهتمام ویژه داشته باشد از جمله فروش اوراق مشارکت و پرداخت حقوق معوق پرسنل با توجه به ایام پایانی سال و بافت فرسوده و فرصت اندکی که تا پایان مهلت بانک شهر مانده اشاره کرد.

,

 

,

در ادامه جلسه در خصوص طرح جامع گردشگری پیشکوه و تسهیل گری جذب سرمایه‌گذار در این حوزه مذاکره شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه