اخبار داغ

ازدحام برای خرید با قیمت تنظیم بازار در پارس آباد مغان + عکس

ازدحام برای خرید با قیمت تنظیم بازار در پارس آباد مغان + عکس
از نخستین ساعت آغاز توزیع اقلام تنظیم بازار در پارس آباد فروشگاه رفاه مملو از صف های طولانی شهروندان برای اخذ سبد کالایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، با شروع طرح توزیع اقلام تنظیم بازار، این روزها فروشگاه زنجیره ای رفاه در پارس آباد با ازدحام مردم از اقشار مختلف پیر و جوان، زن و مرد در پشت درهای بسته همراه است به گونه ای که هر کس سعی دارد گوی سبقت را از بین جمعیت برده و نخستین فرد در گرفتن سبد کالا باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, آران مغان, , آران مغان,

در این طرح، برنج هندی ۱۱۲۱ به قیمت ۵ هزار و ۶۰۰ تومان و هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی آن ۵۶ هزار تومان، نوع دیگری از برنج هندی نیز به قیمت هر کیلوگرم ۲ هزار و ۶۰۰ تومان و هر کیسه آن ۲۶ هزار تومان و برنج تایلندی هومالی به قیمت هر کیلوگرم ۳ هزار و ۹۰۰ تومان و هر کیسه ۱۰ کیلویی ۳۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

,

اقلام طرح تنظیم بازار شب عید که با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود بیشتر برای جلوگیری از افزایش ناگهانی قیمت در سطح بازار در آستانه عید نوروز انجام می شود.

,

هر چند این طرح موجب ایجاد صف‌های طولانی مردم در فروشگاههای توزیع کننده اقلام از جمله در پارس آباد شده است اما قیمت متوسط این اقلام به نسبت بازار باعث شده تا بخشی از دغدغه عموم مردم از بابت گرانی در آستانه عید کاسته شود.

,

شهروندان پارس آبادی می توانند این اقلام را از فروشگاه زنجیره ای رفاه و یا فروشگاههایی که از طریق نصب بنر مشخص شده اند تهیه کنند.

,

///

, ///,

///

, ///,

////

, ////,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه