اخبار داغ

در گفت‌وگویی مطرح شد؛

کنسولگری ایران در عراق پیگیر وضعیت ورزشکار محبوس ارومیه‌ای/ رسانه‌ای شدن جزئیات فعلا مقدور نیست

کنسولگری ایران در عراق پیگیر وضعیت ورزشکار محبوس ارومیه‌ای/ رسانه‌ای شدن جزئیات فعلا مقدور نیست
بیش از یک ماه از دستگیری و حبس ورزشکار ارومیه‌ای در اقلیم کردستان عراق می‌گذرد و جزئیات موضوع همچنان بدون رسانه‌ای شدن در دست بررسی و پیگیری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، موضوع دستگیری «اسماعیل کشاورز» از ورزشکاران مطرح رشته‌های رزمی ارومیه چند روزی است که در محافل مختلف خبری و ورزشی مطرح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

این ورزشکار بااخلاق که اوایل بهمن‌ماه برای تاسیس باشگاه ورزشی به اقلیم کردستان عراق سفر کرده بود، از سوی پلیس این اقلیم دستگیر شده و تاکنون نیز اطلاعات دقیقی از وضعیت وی در دسترس نیست.

,

البته چندی پیش، همسر و دختر وی پس از هماهنگی‌های انجام شده «تنها ۳ دقیقه» اجازه ملاقات را یافته‌اند و نتیجه این دیدار چیزی جز رعب و وحشت آن‌ها نبوده است.

,

بنا به گفته همسر این ورزشکار از جزئیات دیدار کوتاه خود، اسماعیل کشاورز از ناحیه سر و صورت دچار آسیب‌های جسمانی شدید شده و حتی برای سخن گفتن نیز مشکل داشته است.

,

با توجه به گفته‌های خانواده این ورزشکار و لزوم بررسی موضوع از سوی مسئولین، سراغ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی رفتیم تا پیگیر موضوع و نحوه رسیدگی به موضوع باشیم.

,

* موضوع از طریق کنسولگری در دست پیگیری است

, * موضوع از طریق کنسولگری در دست پیگیری است,

«علیرضا رادفر» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با اروم‌نیوز، این‌گونه عنوان کرد که موضوع در دست پیگیری بوده و کنسولگری ایران در عراق به‌طور مداوم در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

,

وی، در این زمینه بیان داشت: موضوع از سوی وزارت امور خارجه و کنسولگری پیگیری می‌شود و ما نیز پیگیر نتیجه از مسئولین این وزارت هستیم.

,

باتوجه به سخنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، تماسی با رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در آذربایجان‌غربی داشتیم تا در خصوص آخرین نتایج و نیز نحوه بررسی موضوع توضیحات وی را دریافت کنیم.

,

* فعلا رسانه‌ای شدن جزئیات مقدور نیست

, * فعلا رسانه‌ای شدن جزئیات مقدور نیست,

«احمد منتظمی» در این گفت‌و‌گو تنها به بیان این نکته بسنده کرد که «فعلا رسانه‌ای شدن جزئیات بررسی و پیگیری موضوع به صلاح نیست».

,

وی، در پاسخ به این سوال که موضوع در دست پیگیری است یا خیر؟، عنوان کرد: قطعا در دست پیگیری بوده و از طریق مراجع بالادستی در حال بررسی و پیگیری هستند.

,

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در آذربایجان‌غربی، بیان داشت: با توجه به پیگیری‌های وزارت امور خارجه فعلا پرداختن به جزئیات پرونده و نیز نحوه بررسی‌ها به‌منظور رسانه‌ای شدن قضیه مناسب و به صلاح نیست و بهتر است تنها مرجع رسانه‌ها خانواده این ورزشکار باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه