اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور عنوان کرد

همایش سراسری مسئولین بسیج مداحان استان ها برگزار می‌شود/ تلاش سازمان بسیج مداحان برای دغدغه‌مندی جامعه مداحان کشور

همایش سراسری مسئولین بسیج مداحان استان ها برگزار می‌شود/ تلاش سازمان بسیج مداحان برای دغدغه‌مندی جامعه مداحان کشور
همایش دوروزه مسئولین استانی سازمان بسیج مداحان 8 و 9 اسفند ماه برگزار می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی روشن‌روان مسئول سازمان بسیج مداحان کشور در گفتگو با خبرنگار بسیج مداحان ، با اعلام خبر برگزاری اولین همایش سراسری مسئولین سازمان بسیج مداحان اظهار داشت: این همایش دو روزه با حضور مسئولین سازمان بسیج مداحان استانی و همچنین با حضور یک مداح اثرگذار، یک شاعر آیینی ، یک مدیر هیئت و مسئول بسیج مداحان خواهر از هر استان، 8 و 9 اسفندماه درسالن همایش مجموعه 5آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزارمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفتگو و هم اندیشی با مسئولین استانی سازمان بسیج مداحان را از جمله اهداف این همایش خواند و گفت: یکی از اهدافی که ما در این همایش دنبال می کنیم، توجیه و توضیح برنامه های سال آینده سازمان بسیج مداحان است، چرا که استان ها، بازوهای اجرایی سازمان هستند.

,

مسئول سازمان بسیج مداحان گفت: ما می خواهیم این همایش فراتر از یک ابلاغ برنامه باشد، بر همین اساس هدف اصلی ما ایجاد دغدغه، بیان وضعیت موجود، وضعیت مطلوب و وضعیتی که قرار است به آن برسیم و در نهایت تبیین مسیر و راه برای رسیدن به نقطه قابل قبول جامعه مداحی کشور می باشد. روشن‌روان در ادامه افزود: باتوجه به کثرت مجموعه هایی که به جامعه مداحی ورود کردند و در حال فعالیت هستند، ما با کمبود نیرو مواجه نیستیم اما لازم است اثربخشی در کارها ارتقا یابد تا خیلی بهتر اثر فعالان این عرصه در جامعه نمود داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه بخشی از سازمان بسیج مداحان مربوط به هیأت های مذهبی است، گفت: به همین دلیل ما خواستیم تا از هر استان یک مداح ، یک مدیر هیئت و یک شاعر آیینی اثرگذار نیز در همایش حضور داشته باشند. در واقع می خواهیم این عزیزان با دغدغه های ما آشنا شده و بعد در استان خود به کمک بسیج مداحان آمده و در جهت پیشبرد برنامه ها یاری رسان ما باشند.

,

مسئول سازمان بسیج مداحان در خاتمه بیان کرد: سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، دکترحمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه، حاج منصور ارضی، حجت الاسلام میرزا محمدی از جمله چهره های شاخصی هستند که در این همایش دو روزه حضور داشته و به سخنرانی می پردازند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه