اخبار داغ

رئیس انجمن حمایت از زندانیان نیشابور خبر داد

کمک به خانواده 800 زندانی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان نیشابور

کمک به خانواده 800 زندانی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان نیشابور
رئیس انجمن حمایت از زندانیان نیشابور گفت: انجمن حمایت از زندانیان نیشابور800خانواده زندانی را تحت پوشش دارد که برخی از این زندانی ها در شهرستان های چناران و تربت حیدریه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد همت آبادی در گفتگو با خبرنگار عطارنیوز گفت: عده ای جرایم غیر عمد دارند که ما به خانواده زندانی کمک می کنیم ولی برای رضایت شاکی واسطه می شویم که معمولا جواب مثبت می گیریم و تخفیف مجازات می گیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز ,

 

,

وی بیان کرد: برای زندانیان عمد که شامل تصادف است و به دلیل عدم احتیاط موجب خسارت به طرف مقابل شده است شاکی را دعوت می کنیم و به یک توافقی می رسیم و به ستاد دیه می فرستیم که ستاد دیه بخشی را به صورت وام بلاعوض و بخشی را به صورت وام قرض الحسنه پرداخت می کند.

,

 

,

همت آبادی گفت: تلاش انجمن این است که زندانیان دیه در سال96آزاد شوند زیرا اگر به سال آینده موکول شود مبلغ دیه نیز طبق قانون افزایش خواهد یافت.

,

 

,

وی افزود: در هر سال سه مرتبه سبد غذایی به ارزش یک میلیون ریال به500خانواده زندانی داده می شود و به435دانش آموز که پدران آنها در زندان هستند کمک هایی در خصوص تهیه لوازم التحریر و سایر هزینه های مادی به آنها می شود.

,

 

,

رئیس انجمن حمایت از زندانیان نیشابور با اشاره به بخشش 5اعدامی، گفت: با وساطت های صورت گرفته 5زندانی که در معرض اعدام بودند نجات یافتند که سه نفر دیگر که مجازات اعدام دارند در دست اقدام داریم تا با پرداخت دیه آنها نیز آزاد شوند.

,

 

,

وی بیان کرد: انجمن حمایت از زندانیان نیشابور800خانواده زندانی را تحت پوشش دارد که برخی از این زندانی ها در شهرستان های چناران و تربت حیدریه هستند، همچنین16زندانی دیگر نیز بدلیل حمل مواد مخدر در سایر کشورها در حبس هستند.

,

 

,

همت آبادی با اشاره به زندانیان آزاد شده گفت: طی نه ماهه اول سال 28زندانی با کمک های خیر مردم از زندان آزاد شدند که قصد داریم تا پایان سال این تعداد به40نفر برسد.

,

 

,

وی ادامه داد: کل بدهی افراد آزاد شده حدود سه میلیارد ریال بوده است که حدود یک سوم آن توسط خیرین به ضورت کمک بلاعوض پرداخت شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه